نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

معرفی فیلم های جشنواره فجر؛ شبی که ماه کامل شد

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» ساخته‌ی جدید نرگس آبیار است. با معرفی زومجی همراه باشید.

فیلم شبی که ماه کامل شد، ساخته‌ی نرگس آبیار یکی از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فجر است. کارگردان این فیلم ایرانی یعنی نرگس آبیار پیش از این فیلم‌های «نفس»، «شیار ۱۴۳» و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» را ساخته است. بنابر اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد فیلم جدید نرگس آبیار، موضوعی جنجالی دارد. بنابر اخبار، این فیلم سینمایی در رابطه با تروریست معدوم، عبدالمالک ریگی و برادر او عبدالحمید ریگی ساخته شده است. همچنین طبق گزارش‌ها در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به شرح زیر آمده است:

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» با بازی الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی‌حسینی، امین میری، بانیپال شومون و آرمین رحیمیان جلوی دوربین رفته است. دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار، تهیه کننده: محمدحسین قاسمی، جانشین مدیر تولید: مسعود زمانی، مسئول هنروران: حمید بخشی‌نژاد، سیما نگرفارا و فارا بخشی‌نژاد.

هوتن شکیبا شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده