نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بازیگر ریبوت Ghostbusters از ساخته شدن نسخه جدید فیلم عصبانی است

لزلی جونز، بازیگر ریبوت Ghostbusters ساخته شدن فیلم جدید این مجموعه را توهینی به بازیگران نسخه ۲۰۱۶ می‌داند.

هفته گذشت خبر رسمی تولید نسخه جدید فیلم Ghostbusters منتشر شد و تیزر کوتاهی هم از این فیلم پخش شد؛ موضوعی که طرفداران قدیمی این مجموعه را خوشحال کرد، ولی به نظر می‌رسد از طرف دیگر باعث خشم و عصبانیت یکی از بازیگران فیلم قبلی شده است.

نسخه جدید توسط جیسون رایتمن کارگردانی می‌شود؛ فرزند ایوان رایتمن که کارگردان نسخه اصلی شکارچیان روح محصول ۱۹۸۴ بود. فیلم جدید این مجموعه که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود، به نوعی دنباله‌ی دو فیلم اول شکارچیان روح محسوب می‌شود و ارتباط مستقیمی با ریبوت سال ۲۰۱۶ ندارد. همین موضوع هم باعث شده است لزلی جونز به عنوان یکی از بازیگران ریبوت، این عمل را توهین‌آمیز بداند و چنین جملاتی را توییت کند:

این کار توهین بزرگی به ما بود و مثل این بود که اصلاً ما را آدم حساب نکنند. شبیه کارهایی بود که ترامپ می‌کند.

(این جملات را با صدای ترامپ بخوانید) «من ghostbusteeeeers را از نو می‌سازم و این بار از مردها استفاده می‌کنم تا فیلم بهتری داشته باشیم، چون زن‌ها نمی‌توانند ghostbusteeeeers خوبی تحویل دهند.»

واقعاً کار زشت و زننده‌ای بود و اهمیتی هم ندارد که این حرف‌ها حاشیه‌ای برایم درست کنند!

هنوز جزییات کاملی در مورد بازیگران نسخه جدید شکارچیان روح منتشر نشده است ولی به گزارش هالیوود ریپورتر، رایتمن به دنبال پیدا کردن چهار بازیگر جوان (دو پسر و دو دختر) است که یک تیم جدید در کنار اعضای قدیمی تشکیل دهند که عبارت‌اند از بیل مری، دن اکروید و ارنی هادسون؛ بازیگرانی که در نسخه ۲۰۱۶ هم نقش‌هایی کوتاه و افتخاری داشتند.

هرچند این روزها مراحل ساخت این دنباله‌ی فیلم‌های کلاسیک جلو می‌رود، ولی در ابتدا قرار بود ریبوت ۲۰۱۶ محصول سونی پیکچرز هم صاحب نسخه دومی شود که در نهایت به علت فروش پایین فیلم کنسل شد و چند ماه بعد از اکران فیلم هم پل فیگ، کارگردان آن احتمال ساخته شدن دنباله فیلم با حضور همان بازیگران را پایین دانست. البته خود جیسون رایتمن بعد از معرفی نسخه جدید فیلم شکارچیان روح گفت بدش نمی‌آید در آینده داستان‌های بیشتری را در مورد شخصیت‌های نسخه ۲۰۱۶ ببیند، ولی در هر حال فیلم جدید ارتباط مستقیمی با آن نسخه نخواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ساخته شدن فیلم جدید بدون حضور شخصیت‌های فیلم قبلی را توهینی به بازیگران آن نسخه می‌دانید یا به تهیه‌کنندگان فیلم حق می‌دهید بعد از شکست آن اثر، چنین کاری انجام دهند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده