نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

دو بازی Life is Strange 2: Episode 1 و ARK: Survival Evolved راهی سرویس Xbox Game Pass شدند

از همین الان دارندگان اشتراک ایکس باکس گیم پس می‌توانند بازی‌های Life is Strange 2: Episode 1 و ARK: Survival Evolved را به‌رایگان دانلود و تجربه کنند.

شاید غلط نباشد که بگوییم این روزها و برای گیمرها، سرویسی قوی‌تر و جامع‌تر از سرویس ارائه‌ی بازی Xbox Game Pass مایکروسافت وجود ندارد. مایکروسافت که با ساخت این سرویس تصمیم گرفت تا مانند نتفلیکس، مجموعه‌ای بزرگ از آثار معروف و غیرمعروف را در دسترس مخاطبانش قرار بدهد، تا به‌امروز و با بروزرسانی ماهیانه‌ی سرویس گیم‌پس تقریبا به این هدف رسیده است.

اخیرا بازی‌های Strange Brigade ،Mortal Kombat X ،PES 2019 ،Spintires: Mudrunner ،Shadow Warrior 2 ،Hellblade: Senua’s Sacrifice و Ori and the Blind Forest به این سرویس اضافه شده‌اند و امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، مشخص شد که مایکروسافت برای ماه ژانویه (دی-بهمن)  دو بازی Life is Strange 2: Episode 1 و ARK: Survival Evolved را به این سرویس اضافه کرده است.

اولین قسمت از ساخته‌ی جدید استودیو دونت ناد یعنی Life is Strange 2 که تاریخ انتشار دومین قسمت آن هم مشخص شده، در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۷ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

صداگذاری و موسیقی‌های قابل قبول، کارکردانیِ عالی سکانس‌ها در نقاط حساس داستان و شخصیت‌پردازی‌های مناسب، در کنار پرداختنِ آرام‌آرام سازندگان به عناصر عجیب حاضر در این ماجرای فانتزی و در عین حال باورپذیر، کاری می‌کنند که دوست‌داران سری Life is Strange، از قدم نهادن به دنیای فصل دوم آن، لذت ببرند. اما ساخته‌ی جدید دونت‌ناد اشکالاتی فنی و هنری را نیز یدک می‌کشد که کاری می‌کنند فعلا حس کنیم این قدم نهادن، باید با احتیاط زیاد انجام شود. اشکالات و موانعی که اگر سازندگان موفق به رد کردن‌شان می‌شدند، بازی یقینا می‌توانست به سطوحی بالاتر از وضع فعلی خود، دست پیدا کند.

بازی Life is Strange 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده