نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بازیگر فیلم ترسناک IT به فیلم The Devil All the Time اضافه شد

شبکه نتفلیکس که به تازگی حق پخش فیلم The Devil All the Time را به دست آورده است، از اضافه شدن دو بازیگر دیگر به این فیلم خبر داد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) تایید و ناشر این فیلم معرفی شده است. در ابتدا اعلام شد که شبکه نت‌ فلیکس رسما حقش پخش این فیلم را خریداری کرده است. همچنین در ادامه شبکه نتفلیکس اعلام کرد که الیزا اسکنلن، بازیگر سریال Sharp Objects (اشیای تیز) و فیلم Little Women (زنان کوچک)، به‌همراه بیل اسکارشگورد، بازیگر فیلم It (آن) و سریال Castle Rock (کسل راک)، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم ترسناک و دلهره آور اضافه شده‌اند. علاوه بر اسکنلن و اسکارشگورد، تام هالند، کریس ایوانز، رابرت پتینسون، میا واشیکوفسکا، میا گاث، گابریل ابرت و تریسی لتس، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Devil All the Time تایید و اعلام شده است.

 Sharp Objects

فیلم The Devil All the Time اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دونالد ری پولاک است و آنتونیو کمپوس وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. همچنین او به‌همراه پائولو کمپوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. جیک جیلنهال، ریوا مارکر، رندال پوستر، مکس برن، آنی مارتر و جیکوب جفکی، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. اتفاقات فیلم The Devil All the Time در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم The Devil All the Time از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ از شبکه Netflix منتشر شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده