نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

همکاری استیو کارل و گرگ دنیلز برای ساخت سریال کمدی جدید نتفلیکس با نام Space Force

استیو کارل و گرگ دنیلز، سازنده سریال The Office، یک سریال کمدی جدید برای شبکه نتفلیکس با نام Space Force تولید و منتشر خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس در همکاری با سازنده و ستاره نسخه آمریکایی سریال The Office (آفیس)، یک سریال کمدی جدید خواهد ساخت. شبکه Netflix با انتشار تیزری از ساخت سریال کمدی جدید خود با نام Space Force (نیروی فضایی) خبر داد که استیو کارل و گرگ دنیلز، به ترتیب بازیگر و شورانر سریال The Office، وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهند داشت. علاوه بر همکاری برای ساخت سریال، کارل در این سریال کمدی نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. نام این سریال کمدی از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال Space Force در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از این سریال که حاوی هیچ تصویر رسمی نیست و تنها جنبه تایید ساخت سریال را دارد، را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اطلاعات بیشتری از سریال Space Force از جمله تعداد قسمت‌ها و تاریخ پخش آن، منتشر نشده است. دنیلز پیش از این سابقه ساخت سریال‌های کمدی و سیتکامی چون سریال King of the Hill (پادشاه تپه)، سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و سریال The Office را در کارنامه داشته که در سریال The Office شاهد همکاری بسیار موفق او با کارل بودیم و حال نتفلیکس امیدوار است که این همکاری موفق در سریال Space Force نیز تکرار شود. کارل در طول سال‌های گذشته بیشتر در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش پرداخته که در طول سال ۲۰۱۸ او در فیلم‌هایی چون فیلم Beautiful Boy (پسر زیبا)، فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش‌ آمدید) و فیلم Vice (معاون) نقش آفرینی کرده است. همچنین در سال ۲۰۱۵، کارل برای بازی در فیلم Foxcatcher (فاکس‌کچر) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده