// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

الجی و الین ور مانیتور گیمینگ OLED خود را معرفی کردند

کمپانی Alienware و LG با همکاری یکدیگر یک نمایشگر گیمینگ ۵۵ اینچی از نوع OLED را به طرفداران‌شان معرفی کردند.

کمپانی Alienware اخیرا در یک همکاری دوجانبه با شرکت بزرگ LG، دست به تولید یک نمایشگر گیمینگ از نوع OLED جهان با نام Alienware 55 OLED زده‌اند. براساس گزارش‌ها، نمایشگر بزرگ و ۵۵ اینچی Alienware 55 OLED به واسطه‌ی پورت‌های ورودی HDMI 2.1 و DisplayPort‌1.4، می‌تواند از طیف وسیعی از رنگ‌ها پشتیبانی کند و قادر به نمایش بیش از ۹۸ درصد رنگ‌های طبقه‌ی DCI-P3 RGB و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K و نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز باشد.

alienware-55

با این حال هنوز مشخص نشده که آیا از فناوری‌های گیمینگ دیگری مانند FreeSync شرکت AMD یا G-Sync شرکت Nvidia در این نمایشگر استفاده خواهد شد یا خیر. 

همانطوری که از اسم این محصول پیدا است، کمپانی الین ور در ساخت این محصول از یک پنل OLED تولید شده توسط کمپانی LG استفاده کرده است که همان مشخصات استاندارد محصولات تولیدی شرکت LG را در خود دارد و در زمان تبدیل شدن به یک محصول Alienware، تغییرات خاصی در آن اعمال نشده است. .به دلیل اندازه بزرگ این محصول گیمینگ، گفته می‌شود که احتمالا با نمایشگرهای سایز بزرگ دیگری مانند BFGD از تولیدات کمپانی Nvidia مقایسه خواهد شد.

به گفته نمایندگان کمپانی Alienware، این نمایشگر گیمینگ بزرگ با داشتن چندین مود مختلف به صورت پیش‌فرض، برای استفاده در بازی‌های گوناگون بهینه‌سازی شده است. لازم به ذکر است که مشخصات تکمیلی این محصول به همراه تاریخ عرضه و قیمت خرده‌فروشی آن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور ‌BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده