نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

هیدئو کوجیما بخش‌هایی از بازی Death Stranding را برای اعضای گوریلا گیمز به نمایش گذاشت

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding با نمایش بخش‌هایی از بازی برای کارکنان Guerrilla Games آن‌ها را تحت تأثیر قرار داد.

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که هیدئو کوجیما بعد از جدا شدن از کونامی و شروع کار روی بازی Death Stranding، موتور گرافیکی این بازی را انتخاب کرد؛ موتور دسیما (Decima) که توسط کمپانی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) طراحی شده و قدرت خود را در بازی‌هایی مثل Until Dawn و Horizon Zero Dawn نمایش داده است. اکنون بعد از گذشت سه سال از آن زمان، کوجیما به دفتر گوریلا گیمز واقع در آمستردام هلند بازگشته است تا دستاوردهای خود را به اعضای این استودیوی سونی نشان دهد.

هرمن هالست، از اعضای ارشد این استودیو و یکی از موسسان آن در این زمینه توییتی کرده است:

سه سال قبل یک کپی از کدهای موتور گرافیکی دسیما را در این جعبه به هیدئو کوجیما دادیم و امروز او با همین جعبه نزد ما برگشت و کارهای حیرت‌انگیزی را که با Death Stranding انجام داده است به ما نشان داد. واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتیم!

هیدئو کوجیما و هرمن هالست Death Stranding

هالست تنها کسی نیست که از نمایش Death Stranding تعریف می‌کند و افراد دیگری مثل میشل لیو، کارگردان تکنیکی گوریلا گیمز هم نمایش بازی را فوق‌العاده دانسته‌اند و آن را یک دستاورد بزرگ معرفی کرده‌اند.

در این میان دستیار کوجیما هم توییت‌های جالبی ارسال کرده است. او تصویری از هالست و کوجیما با کلاه‌هایی همراه لوگوی گوریلا منتشر کرده و لقب Decima Bros را به آن‌ها داده است (اشاره به Super Mario Bros).

هیدئو کوجیما و هرمن هالست Death Stranding

همچنین توییت دیگری هم از او شاهد هستیم که تصویر سه سال قبل کوجیما و هالست در کنار مارک سرنی (در زمان ملاقات برای صحبت در مورد موتور گرافیکی دسیما) را با تصویری از حضور تازه کوجیما در دفتر گوریلا گیمز مقایسه کرده است.

هیدئو کوجیما و هرمن هالست Death Stranding

این اولین بار نیست که کوجیما بخش‌هایی از Death Stranding را برای سایر بازی‌سازها نشان می‌دهد و مدتی قبل هم خبری پخش شد که از نمایش بازی برای کوری بارلوگ، کارگردان God of War حکایت داشت.

بازی Death Stranding همچنان مراحل ساخت خود را در کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) پشت سر می‌گذارد و در آینده توسط سونی برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده