// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال عرضه‌ی بازی Destiny 3 در سال 2020

شرکت تحقیقاتی Cowen & Company با توجه به اتفاقات اخیر برای بانجی احتمال داده است که در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه‌ی Destiny 3 باشیم.

یکی از اخبار مهم چند روز گذشته را می‌توان جدایی استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، از کمپانی اکتیویژن دانست. پس از این اقدام بانجی کاربران کنجکاو هستند که آینده مجموعه Destiny چه خواهد شد؟ حال طبق اخبار بازی منتشر شده، شرکت تحقیقاتی Cowen & Company در مورد مجموعه دستینی سخن گفته است.

در جریان نشست Cowen & Company با سرمایه‌گذاران، این شرکت اعلام کرده است که بازی Destiny 3 در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. یکی از دلایلی که باعث به‌وجود آمدن این دیدگاه از سوی Cowen & Company شده است، بازه زمانی سه ساله میان نسخه‌ی اول و دوم دستینی است. بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و سه سال بعد Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. از این رو پیش‌بینی کردن عرضه Destiny 3 در سال ۲۰۲۰ مورد منطقی‌ای به‌نظر می‌رسد.

همچنین Cowen & Company در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که این تصمیم برای بانجی و سری Destiny مفید واقع می‌شود. آن‌ها در صحبت‌های خود اعلام کرده‌اند:

در نهایت، ما فکر می‌کنیم که این تصمیم به‌نفع مجموعه Destiny خواهد بود. در حال حاضر بانجی و اکتیویژن با دو دیدگاه مختلف در حال پشتیبانی از بازی هستند که احتمال دارد در پروسه محتویات آینده، مشکلاتی را به‌وجود آورد.

یکی از مشکلات میان Bungie و Activision، کسب در آمد داخل بازی دستینی 2 بود. اکتیویژن با عرضه‌ی بسته الحاقی Forsaken بر این عقیده بود که فورسیکن نتوانسته است در بخش مالی به‌خوبی عمل کند. این در حالی است که بانجی از ساخته‌ی خود راضی بود و گفته بود که باید محتویات بیشتری را برای جامعه کاربری بازی در دسترس قرار بدهد. با تمام اتفاقات رخ داده باید منتظر ماند و ببینیم بانجی چه تدابیری را می‌اندیشد. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده