// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

سازنده The Order: 1886 در حال ساخت یک بازی AAA است

استودیو Ready at Dawn در حساب کاربری توییتر خود به‌دنبال استخدام افرادی برای ساخت یک بازی AAA جدید است.

پس از پایان‌بندی بازی The Order: 1886 و ناکامی این اثر، بسیاری از هواداران همچنان منتظر تایید و عرضه‌ی ادامه‌ی این بازی هستند. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، استودیو Ready at Dawn در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که به‌دنبال اشخاص مختلفی در قسمت‌های طراحی، مهندسی و برنامه‌نویسی است.

همچنین در صفحه شغلی این استودیو نوشته شده است که Ready at Dawn در حال کار روی دو بازی مختلف است. یکی از این پروژه‌ها ادامه پشتیبانی از بازی Lone Echo است که در جریان همکاری این استودیو با آکیولس ریفت انجام می‌شود. این در حالی است که دومین پروژه یک بازی AAA سوم شخص اکشن برای کنسول‌های بازی است. همچنین اعلام شده است که این بازی یک آی‌پی جدید خواهد بود. در حساب کاربری توییتر Ready at Dawn عده‌ای از کاربران امیدوار هستند که این بازی AAA کنسول محور ادامه‌ی The Order: 1886 باشد، اما اعلام شده است که با یک آی‌پی جدید طرف هستیم؛ از این رو احتمال ساخت دنباله‌ی این بازی به‌صفر می‌رسد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ دوست دارید استودیو ردی ات داون همانند The Order به‌دوره‌های قدیم برگردد یا با محوریت جهان مدرن و آینده بازی جدید خود را توسعه دهد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده