نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

تاریخ انتشار بازی Insomnia: The Ark اعلام شد

به‌تازگی استودیوی Mono تاریخ انتشار جدید‌ترین بازی نقش‌آفرینی خود تحت عنوان Insomnia: The Ark را اعلام کرده است.

امروز استودیوی مونو تاریخ انتشار تازه‌ترین بازی خود تحت عنوان Insomnia: The Ark را اعلام کرد. بنا بر اعلام مسئولین این استودیو، این بازی در تاریخ ۲۷ سپتامبر (برابر با ۵ مهر) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه‌ بر این، استودیوی Mono با انتشار مطالبی در استیم، در مورد جزئیات و ریشه‌های داستانی بازی توضیحاتی را ارائه داده است. پیشنهاد ما این است که اگر از طرفداران بازی‌هایی با زمینه‌ی داستانی عمیق و سنگین هستید، حتما این اثر را امتحان کنید.

 Insomnia: The Ark

پیش از آنکه مردم نومه (Nomah) به مکانی تحت عنوان Object 6 نقل مکان کنند، در سیاره‌ی آباد و امپراطوری بی‌نقص خود به عنوان یک ملت متحد زندگی می‌کردند. ماجرا از آنجا آغاز ‌می‌شود که یک درگیری سیاسی با ارتشی به نام SORG صورت می‌گیرد؛ جنگی بی‌رحمانه که در نهایت با به رسمیت شناخته شدن این گروه شورشی و تقاضای استقلال آن‌ها خاتمه می‌یابد. در همین راستا گروهی از سران دولتی این سیاره که با عنوان Hierarchy شناخته می‌شوند دست به کار می‌شوند و جنگی را آغاز ‌می‌کنند. این جنگ سیاره و مردم آن را وارد طوفانی از آشوب و نابودی می‌کند؛ نبردی خونین با میلیون‌ها کشته و زخمی و آواره. از طرف دیگر طبیعت و محیط‌ زیست سیاره نیز به نابودی کشیده می‌شود و توده‌های برف و یخ، شهر‌های ویران شده را در بر می‌گیرند. از طرفی، سقوط آخرین Hierarchy نیز منجر به سقوط گریزناپذیر تمامی سیاره می‌شود.

 Insomnia: The Ark

به منظور متوقف کردن SORG و ربات‌های غول‌پیکر و شکست‌ناپذیری به نام Golem که در اختیار آن‌ها بود، The Hierarchy دست به راه‌حلی اتمی زد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید این عمل باعث نابودی سیاره شد و ژنرال آذر (General Azar) آنچه را که از ارتش خود باقی مانده بود برای آماده‌سازی به Object 6 فرستاد. Object 6 یک ایستگاه بین ستار‌ه‌ای است که عده‌ی زیادی برای خروج و مهاجرت از سیاره‌ی نابود شده به آن پناه بردند. در میان این هرج و مرج، هزاران نفر سعی کردند تا بر این مکان حاکم شوند، اما سیاست‌های محکم امنیتی این مکان، دست‌یابی به این آرزو را غیرممکن می‌کرد. در حالیکه اوضاع در Object 6 دشوارتر می‌شد، ارتش ساخت محفظه‌ای را ترتیب داد که در آن تمامی منابع و تجهیزات باقی‌مانده در سیاره را نگهداری کند و صدها تن از مردم را برای بقا و ادامه‌ی زندگی به حال خود رها کرد. این مسائل صدها سال بعد تا زمانیکه شخصیت اصلی داستان ما برمی‌خیزد و به راه‌حل‌هایی برای سامان دادن به شرایط فعلی دست می‌یابد ادامه دارد. استودیوی مونو پیش‌تر در مورد چگونگی بقای چندصد ساله‌ی مردم این سیاره توضیحاتی را ارائه داده و تریلری از مهاجرت مردم Exodus را روی اینترنت منتشر کرده بود.

بازی Insomnia: The Ark در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده