نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

قیمت و تاریخ انتشار تقریبی بازی Tropico بر روی آیپد اعلام شد

به‌تازگی کمپانی Feral Interactive با انتشار اطلاعاتی تازه، قیمت و تاریخ انتشار تقریبی نسخه‌ی آیپد بازی Tropico را اعلام کرد.

کمپانی Feral Interactive چندی پیش، از عرضه‌ی نسخه‌ی آیپد بازی Tropico خبر داد و از آن زمان تاکنون مشغول انتشار اطلاعات و ویديوهای گیم‌پلی این بازی در شبکه‌های اجتماعی است. به‌تازگی قیمت نهایی این بازی برای آیپد اعلام شده است و همزمان، سازندگان تایید کرده‌اند که این نسخه در پاییز امسال منتشر خواهد شد. اکنون با توجه به ویدیو‌های گیم‌پلی منتشر شده، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این بازی بسیار هوشنمدانه طراحی شده است و ساختار کلی آن دارای مکانیکی بسیار روان خواهد بود.

Tropico

اگر با محوریت محتوای این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که در این بازی شما صاحب و فرمانروای یک جزیره‌ بسیار بزرگ هستید و هدف‌تان تبدیل این جزیره‌ به یک مکان با تمدنی بسیار باشکوه و عظیم است. این مجموعه بازی موفقیت‌های بسیاری را روی کامپیوتر و پلتفرم‌های دیگر تجربه کرده است و اکنون بی‌شک شنیدن خبر عرضه‌ی این بازی روی iPad برای هواداران بسیار خوشایند خواهد بود.

بازی Tropico پاییز سال جاری برای آیپد و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه به صورت premium عرضه خواهد شد و به هیچ‌گونه خرید داخل بازی احتیاج نخواهد داشت. حتی کمپانی Feral Interactive برای این محصول از تگ یک‌ بار بخرید،تا همیشه فرمانروایی کنید استفاده کرده است.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای دموی گیم‌پلی بازی Tropico بر روی iPad دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده