// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

گزارش ویدیویی زومجی از رویداد تخصصی کافه گیمز ۲؛ تصمیم خوب، تصمیم بد

دومین رویداد کافه گیمز،‌ چهاردهم شهریور با همکاری کافه بازار و آواگیمز در کارخانه نوآوری برگزار شد که زومجی نیز با حضور در این رویداد، گزارش ویدیویی مفصلی را تهیه کرد.

چهاردهم شهریور دومین رویداد تخصصی کافه گیمز (Cafe Games) با حضور اهالی رسانه و بازیسازان ایرانی در کارخانه نوآوری برگزار شد. مانند اولین کافه گیمز در این رویداد نیز در کنار مهمان‌ها، کافه بازار و آواگیمز سخنرانی‌ها و بخش‌های مختلفی را از جمله پنل و شبکه‌سازی تدارک دیده بودند تا شرکت‌کنندگان هرچه بیشتر با داستان‌ها و تجربیات افراد کارکشته صنعت بازی‌سازی ایران آشنا شوند. زومجی نیز در این رویداد حضور داشت و در کنار تهیه‌ی یک گزارش متنی مفصل که می‌توانید آن را در زومجی مطالعه کنید، اقدام به تهیه‌ی گزارش ویدیویی کرد تا هرچه بیشتر علاقمندان را با فضای دوستانه‌ی این رویداد تخصصی آشنا کند.

کافه‌گیمز، رویدادی یک روزه با همکاری کافه بازار و آواگیمز است که تاکنون دو دوره از آن با حضور بازیسازان برگزار شده است. در این رویداد علاوه بر طرح مباحث تخصصی پیرامون بازیسازی برای موبایل و ارائه آماری تحلیلی پیرامون صنعت بازی‌های موبایل، شرایطی برای آشنایی بازیسازان و اشتراک‌گذاری تجربیات در حوزه بازیسازی فراهم می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای گزارش زومجی از کافه گیمز 2 دعوت می‌کنیم که شامل مصاحبه با برخی از بازیسازان نیز می‌شود:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده