نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵

اولین تیزر فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تیزر فصل سوم سریال Daredevil را در پایان فصل دوم سریال Iron Fist منتشر کرد.

پس از پایان اتفاقات سریال The Defenders (دیفندرز)، دیگر شاهد حضور شخصیت مت مورداک یا دردویل با بازی چارلی کاکس، در دنیای دیفندرز نبوده‌ایم. مدت زمان زیادی از تمدید سریال Daredevil (دردویل) برای فصل سوم می‌گذرد و حال به نظر می‌رسد که به‌زودی طرفداران آن شاهد بازگشت ابرقهرمان محبوب محله هلز کیچن خواهند بود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است. جمعه هفته گذشته فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) از شبکه نت فلیکس منتشر شد که در پایان سریال تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال دردویل وجود داشت. در این تیزر شاهد اعتراف مت مورداک در لباس دردویل در کلیسا هستیم که می‌گوید زمانی به قانون اعتقاد داشته، اما ظاهرا پس از اتفاقات سریال The Defenders یا اتفاقاتی که قرار است در طول فصل سوم سریال Daredevil مشاهده کنیم مثل آزاد شدن ویلسون فیسک از زندان، دیگر اعتقادی به آن ندارد و در پایان می‌گوید که ترجیح می‌دهد به‌عنوان یک شیطان (لقبش) بمیرد تا اینکه به‌عنوان مت مورداک زندگی کند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، نتفلیکس هنوز نسخه رسمی این تیزر با کیفیت بالاتر را منتشر نکرده است. با توجه به این ویدیوی کوتاه، به نظر می‌رسد که باید در انتظار یک نسخه کاملا متفاوت از دردویل در طول فصل سوم سریال Daredevil باشیم. این سریال بخشی از پنل شبکه نتفلیکس در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال خواهد بود که انتظار می‌رود اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil منتشر و تاریخ انتشار آن سرانجام اعلام شود. 

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده