نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اشاره به یک اتفاق مهم در تصویر جدید فصل سوم سریال Daredevil

به تازگی تیزر کوتاه جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده که به یک اتفاق مهم در شروع فصل سوم آن شاراه می‌کند.

ادامه این خبر ممکن است پایان سریال The Defenders و بخش‌هایی از اتفاقات فصل سوم سریال Daredevil را برای شما فاش کند

به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) به پایان رسیده باشد و با اینکه هنوز اطلاعاتی رسمی از داستان و اتفاقات این قسمت منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که فصل سوم سریال دردویل اقتباسی از کامیک Born Again (تولد دوباره) باشد و همچنین پیش بینی می‌شود که در این فصل شاهد حضور شخصیت شرور و منفی بولزآی (Bullseye) نیز باشیم. با این حال، پس از اتفاقی که در پایان سریال The Defenders (دیفندرز) رخ داد، به نظر می‌رسد که مت مورداک قرار است برای مدتی نسبتا طولانی گمشده باقی بماند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده که به مفقود الاثر بودن مت مورداک اشاره می‌کند. این تصویر اطلاعات بیشتری را به اشتراک نمی‌گذارد، اما با توجه به اینکه ظاهرا این آگهی مدت زیادی نصب بوده، به نظر می‌رسد که در ابتدای فصل سوم سریال هنوز از مت مورداک به عنوان یک فرد گمشده یاد خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Daredevil

با توجه به اینکه در ابتدای فصل سوم سریال Daredevil قرار است از مت مورداک به عنوان یک فرد گمشده یا حتی مرده یاد شود، به نظر می‌رسد که باید شاهد اتفاقات جالبی از جمله بازگشت غیر منتظره این شخصیت باشیم. سریال Daredevil قرار است در پنل مشترک شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول در نمایشگاه کامیک کان نیویورک که ماه آینده برگزار می‌شود، حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که در طول آن شاهد انتشار اولین تریلر رسمی به‌همراه زمان انتشار فصل سوم این سریال باشیم. پیش بینی می‌شود که فصل سوم سریال دردویل اواخر سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده