نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر هنگام عرضه بازی نوآورانه Dimension Drive منتشر شد

همزمان با عرضه‌ی بازی نوآورانه‌ی Dimension Drive توسط استودیوی 2Awesome، تریلری بسیار جذاب و زیبا از این بازی روی اینترنت منتشر شده است.

با انتشار بازی Dimension Drive در سبک تیراندازی Bullet hell (از زیرشاخه‌های سبک شوتر که در آن با موجی از دشمنان پرتعداد و گلوله‌های بسیار زیاد مواجه می‌شوید) و اضافه شدن برخی المان‌های تازه به این ژانر، شور و شوقی تازه در میان علاقه‌مندان به این دسته بازی‌ها ایجاد شده است. این بازی سعی در احیای حال و هوای بازی‌های آرکید قدیمی همچون Gun Bird و Giga Wing را دارد، اما آنچه Dimension Drive را از تمامی بازی‌های هم‌سبک خود متمایز می‌کند وجود مکانیک منحصربه‌فرد امکان انجام بازی روی دو صفحه به طور همزمان است.

هر کدام از صفحه‌های بازی اقدامات انجام شده در تصویر دیگر را با تنظیماتی متفاوت اجرا می‌کنند. بازیکنان قادر خواهند بود تا در هنگام پرواز در فضا، از این قابلیت به نفع خود استفاده کنند. زمانی که از طرف دشمنان گلوله باران می‌شوید می‌توانید به صفحه‌ای که امن‌تر است بروید و در آنجا ناحیه‌ای مناسب را برای سفینه‌ی فضایی خود انتخاب کنید تا آسیب نبیند. این مکانیک عوض کردن تصویر به شما کمک می‌کند تا از موقعیت‌های غیرممکن و دشوار بسیار زیادی جان سالم به در ببرید و راه خود را به پایان برسانید. علاوه بر قابلیت تغییر تصویر، بازی Dimension Drive چندین حقه‌ی جالب دیگر نیز در آستین دارد. در بازی حرکتی به نام Drift maneuver وجود دارد که باعث می‌شود تا راه خود را بدون آسیب دیدن از میان آتش و گلوله‌ها ادامه دهید. همچنین سفینه‌ی شما قابلیت حرکت به سمت عقب را نیز دارد که خود عنصری بسیار کارآمد برای از بین بردن دشمنان محسوب می‌شود.

بازی Dimension Drive هم‌اکنون روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان قابل بازی است.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تریلر زیبای بازی Dimension Drive دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده