نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

قسمت هشتم سری فیلم محبوب Police Academy ساخته خواهد شد

به‌تازگی استیو گوتنبرگ، بازیگر شناخته‌شده‌ی مجموعه فیلم‌های Police Academy با انتشار توییتی از ساخته شدن قسمت جدید این سری فیلم خبر داده است.

بر اساس تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بعد از حدود ۲۰ سال انتظار، طرفداران فیلم Police Academy می‌توانند منتظر یک قسمت جدید از این سری فیلم باشند.

Steve Guttenberg

استیو گوتنبرگ (Steve Guttenberg) که در چند قسمت از فیلم‌های Police Academy نقش گروهبان کری ماهونی (Sgt. Carey Mahoney) را بر عهده داشته است به‌تازگی خبر ساخت هشتمین فیلم از این مجموعه را در اکانت توییتر خود اعلام کرده است. با توجه به شهرت عجیب و غریب مجموعه فیلم‌های Police Academy در دهه‌های گذشته، این خبر مطمئنا یک غافلگیری بزرگ برای بسیاری از هواداران در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

بعد از موفقیت و محبوبیت باورنکردنی این اثر در قالب فیلم‌ها، سریال‌های انیمیشنی و حتی کتابهای مصور، آخرین قسمت از این سری فیلم در سال ۱۹۹۴ و تحت عنوان Police Academy: Mission to Moscow منتشر شد و تنها ۱۲۶ هزار دلار فروش کرد. این اثر در سال ۱۹۹۷ با ساخت و پخش لایو اکشن Police Academy: The Series جان تازه‌ای به خود گرفت و اکنون نیز به نظر می‌‌رسد که این سری فیلم در حال ورود به دوران تازه‌ای از عمر طلایی خود است. در طی ۵۰ سال گذشته تلاش‌های زیادی برای باز کردن راه فیلم Police Academy به سینمای مدرن انجام شده است. در سال ۲۰۰۳ پائول مسلنسکی (Paul Maslansky)، سازنده‌ی این مجموعه به طور رسمی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای ساخت هشتمین قسمت از این مجموعه دارد و از آن زمان تاکنون این پروژه دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است.

مسلنسکی در سال ۲۰۱۰ و طی مصاحبه‌ای، در مورد هشتمین قسمت از این سری فیلم اینگونه توضیح داد:

به شما تضمین می‌دهم که هشتمین قسمت از سری فیلم Police Academy کاملا ارزش وقتی را که برای دیدنش صرف می‌کنید  خواهد داشت و خصوصا برای کسانی که این مجموعه را در تلویزیون دنبال می‌کرده‌اند و آن را به خاطر می‌آورند بسیار خوشایند خواهد بود. به‌شدت امیدوار هستیم که بتوانیم استعدادهای جدیدی را کشف کنیم و با کمک کمدین‌هایی بی‌نظیر، لحظاتی ناب و فراموش‌نشدنی را تصویر بکشیم. مطمئنا نهایت تلاش ما بر این است تا این فیلم شبیه به فیلم‌های پیشین نباشد، اما عقیده دارم که بهتر است زمینه‌ی موزیکال فوق‌العاده‌ی فیلم را همان‌گونه که بوده است حفظ کنیم.

پیش‌تر در سال ۲۰۱۰، کمپانی New Line Cinema قصد ساخت قسمت هشتم این مجموعه فیلم با کارگردانی اسکات زابیلسکی (Scott Zabielski) را داشت که البته این اتفاق هرگز عملی نشد. هنوز مشخص نیست که ساختار و کیفیت نهایی قسمت جدید از مجموعه‌ی Police Academy به چه شکل خواهد بود، اما با توجه به صحبت‌های گوتنبرگ، طرفداران مشتاق به‌زودی از این مسئله مطلع خواهند شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده