نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

بازی MMO جدیدی بر اساس مجموعه ارباب حلقه ها معرفی شد

کمپانی آتلون امروز یک بازی MMO جدید بر اساس مجموعه ارباب حلقه‌ها معرفی کرد که قرار است بازی بسیار بزرگی باشد. 

مجموعه سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، جزو محبوب‌ترین مجموعه‌های فانتزی است که تا به امروز هم چندین بازی ویدیویی بر اساس آن یا بر اساس مجموعه کلی سرزمین میانه ساخته شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی آتلون اعلام کرده که در حال ساخت یک بازی MMO بر اساس سری The Lord of the Rings است. به طور دقیق‌تر، آتلون اعلام کرده که با کمپانی Middle-earth Enterprises به توافق رسیده تا یک بازی ویدیویی با محوریت مجموعه ارباب حلقه‌ها بسازد و منتشر کند. بیانیه رسمی دیو میلر، رییس آتلون گیمز، به شرح زیر است:

این فرصتی عالی برای ما است تا با Middle-earth Enterprises برای خلق یک تجربه کاملا جدید بر اساس مجموعه فانتزی بزرگ The Lord of the Rings، نوشته تالکین، همکاری کنیم.

هدف ما در کمپانی آتلون خلق بازی‌هایی بزرگ برای کنسول‌ها و پی‌سی است که که بازیکنان بتوانند برای مدت زمان طولانی آن‌ها را تجربه کنند. 

با اینکه آتلون در بیانیه خود اعلام کرده که هدف آن‌ها ساخت بازی‌های بزرگ برای پی‌سی و کنسول‌ها است، اما هنوز مشخص نیست که بازی MMO آن‌ها با محوریت ارباب حلقه‌ها برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد. پیش از این در سال ۲۰۰۷ یک بازی آنلاین بر اساس این مجموعه با نام The Lord of the Rings Online منتشر شده و بازی جدید آتلون هم قرار است دومین تجربه آنلاین و MMO بر اساس این مجموعه باشد. به هر حال هرچه که باشد، ارباب حلقه‌ها یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فانتزی است و اگر سازندگان بتوانند به‌درستی از پتانسیل‌های آن استفاده کنند، قادر خواهند بود تا یک تجربه عالی خلق کنند. 

نظرات خود را در مورد ساخته‌شدن این بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده