// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

قهرمانان رشته پسر خوانده و کلش رویال در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای مشخص شدند

با پایان ششمین روز برگزاری چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، قهرمانان دو رشته پسر خوانده و کلش رویال مشخص شدند.

پس از ۶ روز نفس‌گیر برای شرکت‌کنندگان در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران، روز گذشته مسابقات سه رشته کلش رویال، کوییز او کینگز و پسر خوانده در برج میلاد برگزار شد. یکی از شلوغ‌ترین رقابت‌های امسال مربوط به مسابقات کلش رویال بود که با حضور نزدیک به ۶۰۰ شرکت‌کننده در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد که در نهایت محمد جواد سیفی‌تبار با پیروزی در برابر امیر حسین وطن‌پرست موفق شد به مقام قهرمانی رشته کلش رویال دست پیدا کند. در این رقابت همچنین مهدی کزازی به مقام سوم دست پیدا کرد.

محمد جواد سیفی‌تبار کلش رویال لیگ بازی های رایانه‌ای ایران

برخلاف سال گذشته، امسال شاهد حضور بازی پسر خوانده در این دوره از رقابت‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده بودیم. در رشته پسرخوانده، محسن گندم‌کار و میثم حیدریان با پیروزی در برابر سایر شرکت‌کنندگان به مرحله فینال رسیدند که در نهایت محسن گندم‌کار با شکست حریف به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌های پسرخوانده در IGL 2018 رسید.

 محسن گندم‌کار پسرخوانده لیگ بازی های رایانه‌ای ایران

یکی از نکات مثبت این دوره از رقابت‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران امکان ثبت نام بانوان برای حضور در مسابقات بود که در برخی رشته‌ها از جمله کوییز آو کینگز شاهد حضور نزدیک به ۴۰ درصدی بانوان بودیم.

مسابقات چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از ششم تا شانزدهم شهریور با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکت مکعب و سامسونگ در برج میلاد برگزار می‌شود. بازدید از رقابت‌های این دوره از مسابقات تا روز ۱۶ شهریور برای همگان آزاد است و علاقمندان می‌توانند به همراه خانواده با حضور در برج میلاد، از تماشای رقابت‌ها لذت ببرند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده