نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

آپدیت 4.1 بازی Splatoon 2 یک نقشه جدید را به آن اضافه می‌کند

اضافه شدن نقشه‌ی Skipper Pavilion در کنار سلاح و موزیک‌های جدید، از مواردی است که آپدیت جدید بازی Splatoon 2 به همراه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که کمپانی نینتندو به این زودی‌ها قصد اتمام پشتیبانی از بازی Splatoon 2 را ندارد. به‌تازگی و در آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که یک آپدیت جدید قرار است به‌زودی برای این بازی منتشر شود و با توجه به اعلامیه نینتندو، در قالب این آپدیت، آخرین نقشه‌ی بازی به آن اضافه خواهد شد.

طی روزهای گذشته، کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی را از این آپدیت که آن را آپدیت شماره‌ی 4.1 می‌نامند، در توییتر منتشر کرده و با توجه به این اطلاعات، یکی از سلاح‌های جدیدی که قرار است به بازی اضافه شود، Booyah Bomb نام دارد.

Splatoon 2

یکی از حرکات بامزه‌ای که در بازی Splatoon 2 وجود دارد، فریاد زدن بازیکنان سر هم‌دیگر است؛ به طوری که شما با فشردن یکی از دکمه‌های D-Pad، می‌توانید کلمه‌ی BOOYAH را سر هم‌تیمی‌های خودتان فریاد بکشید. حال این آیتم جالب که Booyah Bomb نام دارد، با فریادهای شما بر سر هم‌تیمی‌های‌تان شارژ می‌شود و به دشمنان آسیب بیشتری وارد خواهد کرد! در کنار Booyah Bomb، یک آیتم دیگر با نام Fizzy Bomb معرفی شده که مثل یک نوشابه عمل می‌کند و با تکان دادنش، میزان آسیبی که به دشمن وارد می‌کند، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

Splatoon 2

گفتنی است که این آپدیت جدید، اوایل ماه اکتبر (مهر) راهی بازی Splatoon 2 خواهد شد. بازی Splatoon 2 را می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۸ را دریافت کرده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

Splatoon 2 جدیدترین دست پخت نینتندو برای نینتندو سوییچ است که موفقیت نسخه اول بازی را ادامه داده است. بازی Splatoon 2 به خوبی سرگرمی را برای شما معنی خواهد کرد و با تمام مشکلاتی که دارد، می‌توان آن را یک بازی آنلاین کاملا سرگرم کننده دانست. همچنین در بخش تک نفره‌ی بازی نیز با اینکه داستانی گیرا و هیجان انگیز را شاهد نیستیم ولی وجود المان‌های سکوبازی سبب شده تا این بخش نیز از گیم‌پلی جذابی برخوردار باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده