نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازیگران نقش هانترس و قناری سیاه در فیلم Birds of Prey مشخص شدند

چندی پیش اعلام شده بود که چند بازیگر برای ایفای نقش هانترس و قناری سیاه در فیلم پرنده‌های شکاری (Birds of Prey) کاندید هستند. حال اسامی بازیگران قطعی مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی یکی از گزارش‌های جدید خود اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر، بازیگر سریال Fargo (فارگو) و همچنین فیلم 10 Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) یعنی مری الیزابت وینستد را به عنوان بازیگر نقش شخصیت هانترس برای ایفای نقش در یکی از جدیدترین آثار اقتباسی خود یعنی فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) انتخاب کرده است. همچنین از طرف دیگر عنوان شد که بازیگر سریال True Blood (خون حقیقی) یعنی جرنی اسمالت هم قرار است نقش شخصیت قناری سیاه را ایفا کند.

این دو بازیگر جوان، به مارگو رابی که ایفای نقش شخصیت هارلی کویین را برعهده دارد، پیوسته‌اند. فیلم پرنده‌های شکاری که اقتباسی براساس کمیک‌های کمپانی دی سی کامیکس است، داستان گاتهامی را نقل قول می‌کند که توسط بتمن محافظت نمی‌شود. عوامل سازنده‌ی این اثر همچنین اعلام کردند که بت گرل قرار نیست در این اثر اقتباسی حضور یابد.

birds of pray - huntress - black canary

هنوز هیچ بازیگری برای ایفای نقش شخصیت رنه مونتویا انتخاب نشده است و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک، بازیگر این شخصیت هم اعلام شود. فیلمنامه‌ی فیلم پرنده‌های شکاری به قلم کریستینا هادسون نوشته شده است. کارگردانی این اثر اقتباسی هم برعهده‌ی کتی یان است. براساس برنامه ریزی‌ها، این فیلم قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود. همچنین هنوز هیچ اسم رسمی و خاصی برای آن انتخاب نشده است زیرا براساس گزارش‌های اخیری که منتشر شده، ممکن است در آخر، پرنده‌های شکاری نام اصلی فیلم نباشد.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده