نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تیزر جدید فصل سوم سریال Daredevil با محوریت بازگشت شخصیت ویلسون فیسک

شبکه نتفلیکس تیزر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کرده است که روی بازگشت شخصیت ویلسون فیسک تمرکز دارد.

اخیرا شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل سوم سریال Daredevil در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از فصل سوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. تمرکز این تیزر روی بازگشت ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو است که در آن او در یک اتاق سفید رنگ حضور دارد و کینگپین در این تیزر کوتاه در حال پوشیدن لباس سفید رنگ و کلاسیک دنیای کامیک خود است. در سمت دیگر این تیزر مت مورداک با بازی چارلی کاکس، در یک اتاق تاریک حضور دارد که در حال آتش زدن لباس و عینک مت مورداک است و تصمیم دارد تا به زندگی‌اش به‌عنوان دردویل و شیطان هلزکیچن ادامه دهد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، شبکه نتفلیکس سه تصویر جدید از فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد ملاقات مت مورداک و کارن پیج با بازی دبورا آن ول هستیم و در دو تصویر دیگر شخصیت ویلسون فیکس حضور دارد که در یک تصویر او در زندان دیده می‌شود و در تصویر دوم او در خارج از زندان در حال بازجویی از یک شخص نامشخص است و مامور FBI نیز در این مکان دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ۳ تصویر را مشاهده کنید:

Daredevil Season 3

Daredevil Season 3

Daredevil Season 3

علاوه بر این، خلاصه داستان فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده که طبق آن، مت مورداک ماه‌ها است که به‌عنوان مرد شکسته در حال بازیابی است و بازگشت او به‌عنوان دردویل (قانون شکن) و متیو مورداک (وکیل) در آینده به یک سوال تبدیل شده است، اما زمانی که ویلسون فیسک از زندان آزاد می‌شود، مت باید انتخاب کند که خود را از دنیا پنهان کنید یا سرنوشتش به‌عنوان یک قهرمان را بپذیرد. چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، دبورا آن ول، الدن هنسون، جوآن ولی، ایمی راتبرگ، جفری کانتور، جی علی و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده