نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

ویل اسمیت احتمال ساخت فیلم Deadshot را تایید کرد

ویل اسمیت، بازیگر نقش شخصیت دِدشات در فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار)، در سخنانی احتمال ساخت فیلم جداگانهٔ این شخصیت را تأیید کرد.

ویل اسمیت، هنرپیشه، خواننده، صداپیشه و تهیه‌کنندهٔ معروف آمریکایی، در سخنانی راجع به شخصیت ددشات در کانال یوتیوب خود، به‌صورت ضمنی ساخت فیلم جداگانه این شخصیت را که اسپین‌آفی از فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار) خواهد بود، تأیید کرد.

در حال حاضر شایعات زیادی دربارهٔ فیلم‌های احتمالی در دست ساخت دنیای سینمایی دی سی به وجود آمده است و البته هیچ‌کدام از این شایعات هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و طرفداران نمی‌دانند که آیا این همه پروژه که از آن‌ها صحبت می‌شود، روزی روی پردهٔ سینما خواهند رفت یا خیر. طبق سخنان بازیگر نقش شخصیت دِدشات در فیلم Suicide Squad، احتمال ساخت فیلم مستقل این ابرقهرمان هفت‌تیرکش در آینده وجود دارد و ویل اسمیت از علاقهٔ خود به بازی در این فیلم سخن گفت و بدین موضوع نیز اشاره داشت که حتی جلسه‌ای در این رابطه بین مسئولان کمپانی دی‌سی برگزار شده است.

ویل اسمیت در کانال یوتیوب خود به سؤالات مختلف طرفداران راجع به آیندهٔ مجموعهٔ Suicide Squad و دیگر فیلم‌هایی که این بازیگر قرار است در آینده در آن‌ها نقش‌آفرینی کند پاسخ داد و یکی از این سؤالات مربوط به ساخت فیلم مستقل و اسپین‌آف شخصیت Deadshot بود که وی در پاسخ به سؤال چنین گفت:

امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ دوست دارم نقش دِدشات [در فیلم مستقلش] را بازی کنم. واقعاً از بازی در نقش این شخصیت لذت بردم. سازندگان در مورد ساخت این فیلم صحبت‌هایی داشتند و گفتند اگر ایدهٔ خوبی وجود داشته باشد، در مورد ساخت این فیلم صحبت خواهیم کرد و جلسه خواهیم گذاشت. من دوست دارم در این فیلم بازی کنم؛ ددشات را دوست دارم.  

شایعات در مورد ساخت فیلم مستقل شخصیت ددشات به دسامبر سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد؛ اگرچه از آن زمان تا اکنون، دنیای سینمایی دی‌سی دستخوش تغییرات زیادی شده است و دیگر صحبتی از ساخت فیلم ددشات تا این لحظه نبوده است. یکی از دلایل این موضوع هم نقدهای متفاوت و مثبت و منفی و واقع‌بینانه بخواهیم بگوییم، اکثراً منفی بر فیلم Suicide Squad بود؛ درست است که این فیلم فروش خوبی در گیشه داشت، اما در مجموع فیلم خوبی نبود.

Suicide Squad

دو فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad، از نظر فروش، عملکرد خیلی خوبی در گیشه داشتند و از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ بودند، اما هر دو فیلم با انتقاد زیادی از سوی منتقدین همراه شدند و بدترین نقدها و امتیازات را گرفتند و تماشاچیان نیز از ساخته‌های دی‌سی راضی نبودند. بودجهٔ ساخت Suicide Squad حدود ۱۷۵ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری داشت. اما در سال ۲۰۱۷ و با اکران فیلم Wonder Woman (واندر وومن) که فروشی ۸۲۱ میلیون دلاری در گیشه داشت، اوضاع برای دی‌سی کمی بهتر شد و تا حدودی این کمپانی راه خود را پیدا کرده بود؛ تا اینکه با ساخت فیلم Justice League (لیگ عدالت)، دوباره با سر به زمین خورد و بدترین نقدها بر فیلم مشترک زک اسنایدر و جاس ویدون نوشته شد. در هر صورت به نظر می‌رسد بهترین استراتژی برای دی‌سی و کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، ادامهٔ همان راهی باشد که با ساخت فیلم Wonder Woman آغاز شد و به نظر می‌رسد در دو فیلم Aquaman (آکوامن) و Shazam (شَزَم) نیز همان تِم شادتر و روشن‌تر نسبت به فیلم‌هایی چون Man of Steel (مرد پولادین) و Batman v Superman: Dawn of Justice، حفظ خواهد شد.

شایعات در مورد ساخت فیلم مستقل شخصیت ددشات به دسامبر سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد؛ اگرچه از آن زمان تا اکنون، دنیای سینمایی دی‌سی دستخوش تغییرات زیادی شده است

این رویه شاید در مورد فیلم Suicide Squad 2 (جوخهٔ انتحار ۲) هم ادامه پیدا کند و فیلم خوش‌ساخت‌تر و قوی‌تری در زمینهٔ فیلمنامه و داستان ساخته شود. چندی پیش نیز تاد استاشویچ، یکی از نویسندگان فیلم Suicide Squad 2 که نگارش فیلمنامه را با همراهی دیوید بار کتز و گاوین اوکانر، کارگردان این فیلم انجام می‌داد، اعلام کرد که نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامه به پایان رسیده است. وی به این موضوع نیز اشاره داشت که نمی‌تواند اطلاعات بیشتری از فیلم دوم بدهد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که فیلم Suicide Squad 2، داستانی هیجان‌انگیز خواهد داشت و به جزئيات زندگی شخصیت‌های اصلی داستان توجه ویژه‌ای شده است.

طبق اخبار پیش‌تر منتشرشده، مراحل تولید قسمت دوم فیلم فانتزی و علمی تخیلی Suicide Squad قرار بود از پاییز امسال آغاز شود و تاریخ اکران این فیلم سال ۲۰۱۹ باشد که البته در حال حاضر تنها نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامه به پایان رسیده است. در قسمت اول فیلم Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو، ویلا دیویس، جی کورتنی، جی هرناندز، اسکات ایستوود و جوئل کینامان اشاره کرد.

گفتنی است کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ اکران فیلم Suicide Squad 2 را اعلام نکرده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده