// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

لیست محتویات پس از عرضه بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

استودیو پلی‌گراند گیمز، در جریان برنامه اینساید ایکس باکس، جزئیات محتویات پس از عرضه‌ی بازی Forza Horizon 4 را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلی گراند گیمز (Playgournd Games)، سازنده بازی Forza Horizon 4، در برنامه اینساید ایکس باکس،‌ جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Forza Horizon 4 را منتشر کرد.

بازیکنان پس از تجربه‌ی کامل بازی و تمام کردن بخش داستانی، می‌توانند منتظر رویدادهای فصلی و محتویاتی باشند که از طریق این رویدادها در دسترس‌شان قرار می‌گیرد؛ به عبارتی در جریان چهار فصل (چهار هفته) محتویات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و پس از آن، تیم سازنده محتویات جدیدتری را در نظر گرفته است. اولین محتوای پس از چهار فصل بازی Forza Horizon 4 در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به عکسی که منتشر شده است، اولین فصل بازی تابستان است که از روز ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد (اشخاصی که آلتیمیت ادیشن بازی را خریداری کرده باشند از تاریخ ۶ مهر به بازی دسترسی دارند)؛ اما با رسیدن به روز پنجشنبه‌ی هفته بعد (۱۲ مهر ماه) وارد فصل پاییز می‌شوید. در روز پنجشنبه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت ایران هر هفته شاهد محتوای هفته جدید یا فصل جدید هستیم؛ به عبارتی در جریان چهار هفته از زمان فعال شدن بازی Forza Horizon 4، فصل تابستان، فصل پاییز، فصل زمستان و فصل بهار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قبل از شروع تغییرات فصل بعد در هفته‌ی جدید، یک روزشمار برای بازیکنان در داخل بازی به نمایش در می‌آید و اگر هنوز محتوای هفته پیش را دریافت نکرده باشید، بازی به شما اجازه دریافت محتوای مورد نظر را می‌دهد. در ادامه یک میان‌پرده برای بازیکنان نمایش داده می‌شود که محتویات هفته جدید را نمایش می‌دهد.

رویدادهای فصلی Forza Horizon 4

در جریان هفته‌ی اول که فصل تابستان است، پنج رویداد مختلف، ماشین Ferrari 812، آیتم‌های جدید Forzathon و ماشین جدید مخصوص دارندگان Car Pass بازی، به فورتزا هورایزن 4 اضافه می‌شود. در فصل پاییز، زمستان و بهار هم کاربران می‌توانند منتظر ماشین 911 GT3 RS ’19، ماشین Chevrolet ZR2 و ماشین Honda Civic ’18 باشند. پس از گذشت این چهار فصل، در تاریخ سه آبان ماه محتویات جدید در کنار آپدیت‌های هفتگی، در دسترس کاربران Forza Horizon 4 قرار می‌گیرد. همچنین در روز ذکر شده، ویژگی طراحی جاده نیز به بازی اضافه می‌شود. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جاده‌ی مد نظرشان را خودشان طراحی کنند که حداکثر مسافت برای طراحی جاده‌ها، ۴۰ مایلز اعلام شده است؛ همچنین در مسیر انتخابی‌تان می‌توانید از چک‌پوینت‌های مختلفی استفاده کنید و پس از اعمال تغییرات دیگر نظیر آب و هوا، می‌توانید در آن مشغول مسابقه شوید تا شرایط ایجاد شده را آزمایش کنید. در پایان می‌توانید جاده‌ی ساخته شده را آپلود کنید تا سایر بازیکنان نیز از آن استفاده کنند.

از دیگر محتویاتی که در تاریخ سه آبان ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، می‌توان به British Racing Green Horizon Story اشاره کرد. در جریان این بخش داستانی جدید بازیکنان قادر به تجربه ماشین‌های بریتانیایی معروف هستند تا یک سریال تلویزیونی ۱۰ قسمتی به نام Horizon Festival را توسعه دهند. از میان ماشین‌های در نظر گرفته شده برای این بخش می‌توان به ماشین آستون مارتین، مک‌لارن و Talbot Sunbeam اشاره کرد. 

رویداد هالووین نیز یکی دیگر از محتویاتی است که در سه آبان ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آیتم‌هایی با محوریت هالووین نظیر بوق جدید ماشین به بازی اضافه می‌شود. در انتها مشخص شده است که چهار فصل جدیدی که پس از تاریخ سه آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرند، ۲۰ رویداد جدید، سه ماشین Forzathon و هشت ماشین مخصوص دارندگان Car Pass را شامل می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده