نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

سومین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد

کمپانی برادران وارنر سومین و آخرین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را منتشر کرد که حاوی غافلگیری بزرگی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر سومین و آخرین تریلر رسمی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) را منتشر کرده است. این تریلر با گفتگوی نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین با آلبوس دامبلدور با بازی جود لاو، آغاز می‌شود و در ادامه شاهد رویت گلرت گریندل والد با بازی جانی دپ، هستیم. این تریلر حاوی تصاویر جدید بسیاری است و در طول آن از شخصیت نگینی (Nagini) نیز رونمایی می‌شود که قطعا بسیاری از طرفداران از حضور این کاراکتر در فیلم غافلگیر خواهند شد. در این تریلر، شکل انسانی این شخصیت را مشاهده می‌کنیم و در ادامه تبدیل شدنش به مار را نیز شاهد هستیم. کلودیا کیم، بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم The Dark Tower (برج تاریک)، نقش نگینی را در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) بر عهده داشته است که تا پیش از این نقش او در فیلم اعلام نشده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در اسفند سال گذشته و دومین تریلر این فیلم در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 در ماه تیر امسال منتشر شده بودعلاوه بر این، کمپانی برادران وارنر و مجله EW پوستر شخصیت نگینی در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald Poster

ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کلودیا کیم، کورنل جان و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده