نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کوین فایگی جایزه آلبرت آر. بروکلی جوایز بریتانیا از بفتا را دریافت می‌کند

جوایز بریتانیا که زیر مجموعه جوایز بفتا است، اعلام کرد که کوین فایگی جایزه آلبرت آر. بروکلی امسال را دریافت خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، جایزه آلبرت آر. بروکلی جوایز بریتانیا از بفتا را دریافت خواهد کرد. او این جایزه را برای پیشبرد و توسعه سرگرمی در سراسر جهان دریافت خواهد کرد. رئیس مارول استودیو قرار است این جایزه را در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) در جوایز بریتانیا (Britannia Awards) دریافت کند. این مراسم که به‌صورت سالانه توسط بفتای لس آنجلس برگزار می‌شود، در واقع شاخه‌ای از مراسم بفتا (BAFTA) برای تجلیل از افراد و شرکت‌هایی که حرفه یا همکاریشان برای پیشبرد اشکال مختلف هنر در تصاویر متحرک بوده‌ است، اهدا می‌شود. از این جوایز به‌عنوان یک پل بین هالیوود و تولید سرگرمی در بریتانیا یاد می‌شود. علاوه بر فایگی، استیو مک‌کوئین قرار است جایزه جان شلزینجر که برای دستاورد‌های برجسته در کارگردانی است و کیت بلانشت جایزه استنی کوبریک را برای دستاورد‌های برجسته در فیلم، دریافت کند. کیرن برین، رئیس بفتای لس آنجلس گفت:

کوین با استفاده از بهترین‌ استعدادهای بین المللی و با رکورد شکنی بی‌سابقه و موفقیت‌های پیاپی، برند مارول را به سطح جدیدی رسانده است. ما افتخار می‌کنیم که اعلام کنیم که او قرار است جایزه آلبرت آر. بروکلی جوایز بریتانیای امسال را دریافت کند.

کوین فایگی را به‌عنوان معمار اصلی دنیای سینمایی مارول می‌شناسند که او نقش مهمی در موفقیت فیلم‌های این مجموعه دارد. فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) که در اوایل امسال اکران شد، توانست رکورد افتتاحیه را بشکند و همچنین به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول و ابرقهرمانی تاریخ سینما تبدیل شد. همچنین این فیلم به چهارمین فیلمی تبدیل شد که مجموع فروش آن از ۲ میلیارد دلار عبور کرده است. فیلم Avengers: Infinity War در حال حاضر پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۸ سینمای جهان است و بسیار بعید به نظر می‌رسد که فیلمی رکورد فروش جهانی این فیلم را بشکند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده