// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Bardbarian: Golden Axe Edition؛ وحشی‌های گیتارزن

بازی موبایل Bardbarian: Golden Axe Edition روایتگر زندگی قهرمانی است که از طریق سلاح‌های خود، آهنگ می‌نوازد و دشمنان را از بین می‌برد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده همیشه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند؛ پلتفرم موبایل نیز از این قاعده مستثنا نیست و بازی‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه بسیاری را شاهد بوده‌ایم که برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها منتشر شده‌اند. در ساختار موبایل، سرگرمی می‌تواند از طریق کمترین محتویات نیز در دسترس بازیکنان قرار بگیرد و همه چیز به تیم سازنده بستگی دارد که به چه شکل از منابع خود استفاده کنند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یکی از بازی‌های موبایل رفته‌ایم که در ظاهر محتویات زیادی ندارد؛ اما سرگرمی و خلاقیت، موردی است که سبب شده بازیکن‌ها بتوانند ساعت‌ها خود را با آن سرگرم کنند. بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition، ساخته استودیو TreeFortress Games، اثری است که دنیای بربرهای وحشی را به تصویر می‌کشد؛ اما در اینجا با شکل و شمایل متفاوتی از آن‌ها روبه‌رو می‌شویم. داستان بازی موبایل Bardbarian: Golden Axe Edition حول شخصیتی به نام برد (Brad) می‌چرخد که یک قهرمان برای دهکده‌ به حساب می‌آید. حال باز یک کریستال در دل دهکده قرار گرفته است که حکم قلب دهکده را دارد و برد از هجوم هیولاها و نابودی کریستال، جلوگیری می‌کند.

بازی موبایل Barbarian: Golden Axe

داستان بازی روایتگر شخصیتی است که از طریق نواختن آهنگ، هم‌تیمی‌های خود را احضار یا آن‌ها را تقویت می‌کند

با شروع بازی موبایل Bardbarian: Golden Axe Edition با بخش تمرینی روبه‌رو می‌شوید و نحوه بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. از نظر گیم‌پلی و شیوه بازی کردن، بازی Bardbarian: Golden Axe Edition برگرفته از آثار سروایول است که بازیکنان در جریان Waveهای مختلف باید دشمنان را از پیش روی خود بردارند. این نقطه از گیم‌پلی دقیقا جایی است که تیم سازنده از اوج خلاقیت خود استفاده کرده است. برد سلاح‌های مختلفی دارد که معروف‌ترین آن یک تبر است. بازیکن در ابتدا فکر می‌کند که از طریق این تبر باید دشمنان را از بین ببرد و دریایی از خون راه بیندازد؛ اما نکته این است که با یک بازی موسیقی-محور طرف هستیم. سمت چپ تصویر یک آنالوگ برای حرکت دادن شخصیت بازی در نظر گرفته شده است و در سمت راست، چندین دکمه مختلف تعبیه شده است. در واقع سه عدد از این دکمه‌های برای احضار یار و هم‌تیمی در طول بازی و سه دکمه دیگر برای اعمال یک سری موارد تقویتی نظیر سیستم تدافعی و افزایش میزان آسیب‌رسانی است. حال تمامی این کارها به چه شکل انجام می‌شوند؟ در بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition شخصیت بازی به هیچ‌وجه ضربه‌ای به دشمان وارد نمی‌کند؛ اما همانند یک گیتاریست گروه متال، از سلاح خود برای نواختن آهنگ‌های متال و راک استفاده می‌کند. با انتخاب هر گزینه، برد شروع به نواختن بخشی از یک آهنگ می‌کند. از طرفی احضار هم‌تیمی و استفاده از ویژگی‌های تقویت کننده، نیازمند پوینت‌های آبی رنگی است.

سیستم ارتقای شخصیت‌های بازی سه بخش مختلف دارد که با توجه به شیوه‌ی بازی کردن‌تان، باید به سراغ بخش مورد نظر بروید

در ابتدای هر مرحله از بخش داستانی، می‌توانید تیم خود را تشکیل دهید که شامل برد و سه شخصیت دیگر می‌شود. زمانی که شخصیت‌ها را انتخاب کردید، وارد مرحله مورد نظر می‌شوید و از طریق پوینت‌های اولیه‌ای که در دسترس‌تان قرار داده شده است، می‌توانید دو الی سه یار انتخاب کنید (در هر بار می‌توانید یک تیم چهار نفره را تشکیل دهید و وقتی یکی از هم‌تیمی‌های شما کشته شد، مجددا یکی دیگر را احضار کنید)؛ سپس آن‌ها به شما ملحق می‌شوند و کنترل تمامی شخصیت‌ها، از طریق برد انجام می‌شود. به عبارتی با هدایت کردن برد به مسیرهای مختلف، سایر اعضای تیم شما نیز به همان سمت حرکت می‌کنند. حال در این میان یک چالش بسیار بزرگ برای بازیکنان به وجود می‌آید و آن هم جاخالی دادن مناسب از ضربات دشمنان به نحوی است که سایر هم‌تیمی‌ها آسیب نبینند. در کنار بخش داستانی، بازی موبایل Bardbarian: Golden Axe یک بخش چالشی را نیز در خود جای داده است که این بخش برای دریافت پول بیشتر در نظر گرفته شده است. بازیکنان با جمع‌آوری پول می‌توانند در بخش ارتقای شخصیت‌ها، شخصیت‌های هم‌تیمی خود را ارتقا دهند یا به سراغ شخصیت برد و دهکده بروند و قدرت کریستال را افزایش دهند.

بازی موبایل Barbarian: Golden Axe

انجام تمامی این موارد به سبک و سیاق بازی کردن بازیکن بستگی دارد و داشتن یک استراتژی، بهترین مورد است؛ زیرا در بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition هر شخصیت بازی ضربات و حملات خاص خودش را دارد که باید به صورت ترکیبی از آن‌ها استفاده کنید؛ به عنوان مثال شخصیت‌هایی که محدوده ضربات‌شان کم است، میزان آسیب‌رسانی بالاتری نسبت به شخصیت‌هایی با محدوده حملات وسیع دارند. یکی از موارد بامزه بازی Bardbarian: Golden Axe Edition، وجود شخصیت‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. برای مثال تیم سازنده از شخصیت سوپرمیت بوی نیز استفاده کرده است که با جمع‌آوری پیش نیازهای این شخصیت، می‌توانید او را در تیم خود قرار بدهید. در انتها اگر به دنبال یک بازی هستید که موسیقی آن شما را هیجان‌زده کند و خلاقانه ساخته شده باشد، بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید Bardbarian: Golden Axe Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده