نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

اولین تریلر فیلم سینمایی عرق سرد با بازی باران کوثری منتشر شد

اولین تریلر فیلم سینمایی «عرق سرد» با بازی باران کوثری با محوریت حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

فیلم عرق سرد، با بازی باران کوثری برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۶ قرار است در پاییز اکران عمومی را تجربه کند. نویسندگی این فیلم علاوه‌بر کارگردانی به دست سهیل بیرقی انجام شده است. تهیه این فیلم سینمایی همچنین بر عهده مهدی داوری بوده است. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، به تازگی اولین تریلر فیلم «عرق سرد» با محوریت حضور این فیلم در جشنواره فجر منتشر شده است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر ببینید.

دانلود از آپارات

در فیلم سینمایی «عرق سرد»، ساخته سهیل بیرقی، بازیگرانی مانند باران کوثری، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین‌العابدین بازی می‌کنند. پس از اولین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فجر، همه بازیگران این فیلم در جشنواره نامزد دریافت جایزه شدند. در انتها اما امیر جدیدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و سحر دولتشاهی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کردند. بهرام دهقان و محمد نجاریان نیز جایزه بهترین تدوین را دریافت کردند. فیلم سینمایی «عرق سرد» راوی یک داستان واقعی درباره افروز اردستانی، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران است. در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است:

افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود. در فرودگاه افروز می‌فهمد ممنوع الخروج است.

عرق سرد

سهیل بیرقی، کارگردان فیلم «عرق سرد» پیش از این فیلم سینمایی «من» را ساخته بود. باران کوثری، بازیگر نقش اول این فیلم نیز سابقه بازی را در فیلم‌های «آستیگمات»، «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، «سد معبر» و «کوچه شهید بی‌نام» دارد. امیر جدیدی که برای بازی در این فیلم سینمایی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و ششمین دوره جشنواره فجر انتخاب شد، اکنون فیلم «تنگه ابوقریب» را روی پرده دارد. این بازیگر تاکنون در فیلم‌هایی مانند «آفریقا»، «سیزده»، «رخ دیوانه» و «من»، ساخته سهیل بیرقی حضور داشته است. لیلی رشیدی نیز سابقه بازی را در فیلم‌های «خوک»، «جاده قدیم»، «آوا» و «سیمای زنی در دور دست» دارد. سحر دولتشاهی که برای بازی در این فیلم سینمایی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن انتخاب شد، سابقه بازی را در فیلم‌های «چهارشنبه سوری»، «طلا و مس»، «شیرین» و «چهار راه استانبول» دارد. دیگر بازیگر این فیلم یعنی هدی زین العابدین در فیلم‌هایی مانند «چمدان»، «خانه روشن» و «اسرافیل» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده