نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جزئیات پکیج بلوری فیلم House on Haunted Hill مشخص شد

در مهر ماه سال جاری نسخه‌ی بازسازی فیلم House on Haunted Hill که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، قرار است به صورت بلوری عرضه شود. حال جزئیات پکیج آن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه‌ی بازسازی فیلم House on Haunted Hill (خانه‌ای روی تپه جن‌زده) که در سال ۱۹۹۹ به روی پرده سینما رفت و محبوبیت زیادی به‌دست آورد، قرار است به صورت بلوری هم عرضه شود. براساس برنامه‌ریزی‌ها، نسخه‌ی بلوری این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۹ اکتبر سال جاری میلادی (۱۷ مهر) عرضه شود. علاوه بر نسخه‌ی بلوری فیلم، تعدادی متحوای ویژه هم در این پکیج قرار داده خواهد شد. حال جزئیات این پکیج اعلام شده است.

House on Haunted Hill

خلاصه‌ای از فیلم:

یک شب در این خانه، یک میلیون دلار پول، هیچ سوالی پرسیده نمی‌شود. برای هرکسی که این پیشنهاد را قبول می‌کند، یک مزیت وجود دارد. قتل، یک شیوه و سبک زندگی در خانه‌ای روی تپه جن‌زده به حساب می‌آید. این فیلم، نسخه‌ی بازسازی و بهبود یافته‌ی نسخه‌ی کلاسیک و همچنین کالت این داستان است که در سال ۱۹۵۹ به روی پرده‌ی سینماها رفت. در این اثر، وینسنت پرینس ایفای نقش کرده و کارگردانی آن برعهده‌ی اسطوره‌ی سبک فیلم ترسناک، یعنی ویلیام کسل بوده است. در این فیلم، جفری راش نقش شخصیت اصلی و البته پیچیده‌ی داستان یعنی استیون اچ. پرینس را ایفا می‌کند؛ فردی که میزبانی یک مراسم تولد ترسناک و خنده‌دار در یک موسسه متروکه برعهده دارد. او این مراسم را برای همسرش (با بازی فامکه یانسن) در یک موسسه که برای مجرمان دیوانه ساخته شده بود، ترتیب داد. الی لارتر، بریجت ویلسون، پیتر گلگر، کریس کاتان و تای دیگز، دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر ترسناک حضور دارند. آنها ایفای نقش غریبه‌هایی را برعهده دارند که به طور مرموزی برای این رویداد گرد هم آمدند؛ رویداد که می‌تواند همه‌ی آنها را ثروتمند کند. رویدادی که حتی می‌تواند آنها را به طرز عمیقی به قتل برساند. شما چی؟ ما هرگز این مراسم را بدون حضور شما آغاز نمی‌کنیم.

متحواهای ویژه‌ای که قرار است در پکیج بلوری فیلم خانه‌ ای روی تپه جن‌ زده وجود داشته باشد:

  • یک اسکن 2K از المان‌های اصلی‌ای که درون فیلم وجود داشت
  • مصاحبه با کارگردان اثر یعنی ویلیام مالون
  • مصاحبه با تنظیم کننده موسیقی اثر یعنی دان دیویس
  • مصاحبه با ناظر جلوه‌های ویژه یعنی رابرت اسکوتاک
  • استوری برد‌هایی که در هیچ کجا دیده نشدند، طرح‌های اولیه و همچنین تصاویر پشت صحنه حول محور جلوه‌های ویژه از تهیه کننده اثر یعنی پائول تگلیانتی
  • مستند صوتی با ویلیام مالون (کارگردان اثر)
  • افسانه‌ی دو خانه
  • پشت صحنه جلوه‌های FX
  • صحنه‌های حذف شده
  • تریلر سینمایی
  • تبلیغات‌های تلویزیونی
  • تصاویر مختلف فیلم

برای طرفدارانی که نمی‌توانند تا زمان انتشار این نسخه از فیلم محبوبشان صبر کنند، می‌توانند آن را پیش خرید کنند تا ۲ هفته زودتر از بقیه به این پکیج دسترسی داشته باشند. معمولا نسخه‌های بازسازی شهرت بدی دارند. اینگونه باور شده که نسخه‌های بازسازی بیشتر قصد دارند از عنوان یک اثر محبوب سود ببرند اما در مورد فیلم House on Haunted Hill این حرف صادق نیست. زیرا سازندگان نسخه‌ی بازسازی، صحنه‌های ترسناک داستان را به گونه‌ای به تصویر کشیدند که نسخه‌ی ابتدایی و اصلی از انجام این کار اجتناب کرده بود و شاید همین موضوع را عامل موفقیت و محبوبیت نسخه‌ی بازسازی دانست.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده