نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۷

تریلر بازی Sekiro: Shadows Die Twice در آستانه نمایشگاه TGS 2018

 در آستانه نمایشگاه TGS 2018، یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد.

حدود ده روز تا شروع نمایشگاه TGS 2018 زمان باقی است و از این به بعد، شاهد انتشار تریلرها و اخبار مختلفی از بازی‌های جدید و بعضا مورد انتظار خواهیم بود. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و رویداد ویژه‌ای که کمپانی سونی برگزار کرد، متوجه شدیم که یک تریلر از بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین اثر خالقان سری سولز یعنی استودیو فرام سافت‌ور، نمایش داده شده است.

در آغاز ویدیو، قهرمان داستان را می‌بینیم؛ یک شینوبی بی‌نام که قرار است استادش را از چنگ افرادی که او را ربوده‌اند نجات دهد و در این راه، سفری حماسی و خطیر را آغاز می‌کند. پس از یک نمای کوتاه از قهرمان داستان، صحنه‌هایی مختلف از روند بازی به نمایش در می‌آید. همانطور که در بررسی جزئیات گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice خواندیم، در این بازی با یک سیستم مبارزات کاملا متفاوت نسبت به آنچه که در بازی‌های قبلی هیدتاکا میازاکی دیدیم، طرف هستیم.حالا موردی همچون استقامت (Stamina) از بازی حذف شده و جای خود را به یک کمیت جدید به نام پوسچر (Posture) داده است و برای از بین بردن دشمن، می‌توانید منتظر یک لحظه مناسب شوید و با توجه به حالتی که دارد، کار وی را بسازید. در کل برای اینکه به طور جامع و کامل با سیستم مبارزات بازی آشنا شوید پیشنهاد می‌شود که مقاله‌ای که پیش‌تر ذکر شد را حتما بخوانید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد ش.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده