نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

اینفوگرافی God of War عملکرد بازیکنان در بخش مبارزات بازی را نشان می‌دهد

استودیو پرآوازه سانتا مونیکا اینفوگرافی جدیدی را از بازی God of War منتشر کرد که نشان می‌دهد بازیکنان از زمان عرضه، در بخش مبارزات بازی چگونه عمل کرده‌اند.

بازی God of War از زمان عرضه در بهار سال جاری نه تنها داستانی فریبنده و درگیرکننده را در کنار برخی از بهترین عناصر بصری برای بازیکنان به ارمغان آورد، بلکه مخاطبان را به واسطه سیستم کاملا تازه مبارزات به چالش بزرگی دعوت کرد. حال که ماه‌ها از عرضه بازی God of War می‌گذرد، استودیو سانتا مونیکا نگاهی دقیق‌تر به برخی از تصمیم‌هایی که بازیکنان در بخش مبارزات اتخاذ کرده‌اند، داشته است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Santa Monica اینفوگرافی جدیدی از بازی God of War منتشر کرده است که آمار و ارقام هیجان انگیز بازیکنان در بخش مبارزات و تجهیزات بازی از زمان عرضه را به نمایش در می‌آورد. این اینفوگرافی به طور خاص محبوب‌ترین زره‌، ارتقاها و توانایی‌هایی را که بازیکنان در مبارزات از آن‌ها استفاده کرده‌اند، نشان می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به محبوب‌ترین مجموعه زره‌ کریتوس و آترئوس اشاره کرد.

این اینفوگرافی همچنین شامل بخش جالب دیگری است که آمار مربوط به مبارزات دشوار و نفس‌گیر والکری‌ را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که بازیکنان چند مرتبه برای از میان برداشتن سیگرون که از چالش‌برانگیزترین دشمنان بازی به حساب می‌آید، تلاش کرده‌اند و در این راه شکست خورده‌اند.

اگر تا به حال موفق به تجربه بازی God of War نشده‌اید، پس باید هرچه زودتر این کار را انجام دهید؛ چرا که این بازی به خاطر گیم‌پلی نفس‌گیر، درگیرکننده و چالش‌برانگیز، کاراکترهایی جذاب، مکانیسم عالی تبر لوایتن، طراحی مراحل عالی و شگفت‌انگیز، پازل‌ها و ماموریت‌های فرعی جذاب، داستان خارق‌العاده و صداگذاری، صداپیشگی و موسیقی‌ متن باشکوه در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیج کاملی از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید اینفوگرافی تازه بازی God of War را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

God of War


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده