نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Observer برای نینتندو سوییچ تایید شد

طبق اعلام استودیو بلوبر، بازی Observer قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود. 

Observer جدید‌ترین ساخته استودیو بلوبر است که سال گذشته برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. Observer بیش‌تر یک بازی ترسناک است که در دنیایی سایبرپانکی جریان دارد و در آن، با یک کاراگاه همراه می‌شویم که یک روز تماسی از پسر گم شده‌اش دریافت می‌کند و با ردگیری این تماس، به یک ساختمان قدیمی می‌رسد. Observer ویژگی‌هایی چون ورود به ذهن افراد را در اختیار گیمر قرار می‌دهد و البته ترس روانی خاصی هم بر آن حاکم است و سازندگان موفق شده‌اند اتمسفر خوبی هم برای آن خلق کنند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو بلوبر اعلام کرده که Observer قرار است برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود. البته این نسخه فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما با توجه به اعلام سازندگان، در آینده نزدیک شاهد انتشار آن خواهیم بود. اطلاعات بیش‌تر دیگری در مورد نسخه سوییچ بازی ارائه نشده است و مشخص نیست که آیا این نسخه تفاوت‌ها یا ویژگی منحصر‌به‌فردی در مقایسه با سایر نسخه‌ها خواهد داشت یا خیر. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه این بازی را نداشته‌اید، برای آشنایی بیش‌تر با آن می‌توانید بررسی بازی Observer را در زومجی بخوانید؛ بررسی که در آن نمره ۷ را به بازی دادیم و خلاصه آن به شرح زیر است:

Observer پتانسیل این را داشت که یک داستان بی‌نقص را روایت کند ولی مشکلات بازی در زمینه شخصیت‌پردازی، باعث شده‌اند تا داستان بازی به آن چیزی که می‌توانست، تبدیل نشود. از طرف دیگر بازی از حیث گیم‌پلی هم با وجود داشتن چند پازل خوب، لذت و هیجان خاصی ندارد. اما با وجود این مشکلات، قدم زدن در دنیای سایبرپانکی بازی و لذت بردن از ترس روانی موجود در آن، عاملی است که باعث می‌شود Observer ارزش تجربه کردن را داشته باشد.


منبع Nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده