نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider مبارزات آن را نمایش می‌دهد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Shadow of the Tomb Raider، به نمایش مکانیک‌های مختلف بخش مبارزات بازی می‌پردازد.

طی هفته‌های گذشته، استودیو ایداس مونتریال و اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Shadow of the Tomb Raider، تریلرهای مختلفی را از بازی همچون محیط، گیم‌پلی و موارد این‌چنینی نمایش دادند. حال به تازگی تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که به معرفی مکانیک‌های بخش مبارزات بازی می‌پردازد.

تریلر بیشتر روی بخش مخفی‌کاری مبارزات تمرکز دارد؛ جایی که لارا می‌تواند خودش را میان عناصر موجود در جنگل‌های بازی مثلا برگ‌ها پنهان کند و دشمنان را با حمله‌های سریع و فوق‌العاده خشن خود، از پا در بیاورد. سازنده‌ها در این بازی از کاربران می‌خواهند که دشمنان را به خوبی زیر نظر بگیرند و در بهترین فرصت، آن‌ها را شکار کنند.

لارا همچنین می‌تواند از درختان بالا برود، روی شاخه‌ی آن‌ها بنشیند و منتظر دشمنان بماند تا به موقعیت وی نزدیک شوند. او همچنین می‌تواند کلک دشمنانی که از وی فاصله دارند، از روی همین درخت‌ها بکند!

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در جدیدترین اخبار پیرامون این بازی متوجه شدیم که کار ساخت بازی به پایان رسیده و در حال سپری کردن مراحل پیش از انتشار است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده