نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

برنامه‌ سگا برای گیمزکام 2018 مشخص شد

دو قسمت فرعی از مجموعه‌ی Persona و بازی‌هایی همچون Total War: Three Kingdoms ،Valkyria Chronicles 4 و Team Sonic Racing از جمله آثاری هستند که کمپانی سگا با خود به گیمزکام امسال خواهد برد.

رویداد گیمزکام 2018 آلمان نزدیک است و کمپانی‌های مختلف برنامه‌های خود را برای این رویداد مورد انتظار، اعلام می‌کنند. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی سگا، ناشر معروف ژاپنی، برنامه‌ی خود برای حضور در این رویداد را اعلام کرده است.

با توجه به لیستی که این کمپانی ژاپنی منتشر کرده، دموی بازی‌هایی مثل Total War: Three Kingdoms ،Team Sonic Racing و Valkyria Chronicles 4 قرار است در دسترس شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار بگیرد. همچنین بازی‌های Fist of the North Star: Lost Paradise و Persona 3: Dancing in Moonlight و Persona 5: Dancing in Starlight هم در این رویداد نمایش خواهند داشت؛ این درحالی است که بازی Football Manager 2019 در گیمزکام آلمان حاضر خواهد بود، اما دموی قابل‌بازی این اثر، ارائه نخواهد شد.

تمامی این دموهای قابل بازی را می‌توان در غرفه‌ی شرکت Deep Silver تجربه کرد؛ دموی بازی‌هایی که تقریبا تمام آن‌ها را در E3 2018 دیدیم.

رویداد Gamescom 2018 از تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) تا ۲۵ آگوست (۳ شهریور) در شهر کلن کشور آلمان برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده