نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

ربکا فرگوسن به جمع بازیگران قسمت فرعی فیلم Men In Black اضافه شد

به‌تازگی حضور ربکا فرگوسن در قسمت فرعی فیلم Men In Black و فیلم Doctor Sleep تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، در دو فیلم جدید اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این بازیگر ۳۴ ساله سوئدی که مورد توجه استودیوهای هالیوودی زیادی قرار گرفته، به جمع بازیگران قسمت فرعی و بدون عنوان فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) اضافه شده و قرار است نقش اصلی زن این فیلم را بازی کند. این در حالی است که پیش از این تصور می‌شد که تسا تامپسون، بازیگر فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) قرار است نقش اصلی زن اسپین اف فیلم Men In Black را بازی کند. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش فرگوسن در این فیلم منتشر نشده است.

علاوه بر قسمت فرعی فیلم Men In Black، حضور فرگوسن در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) که دنباله فیلم The Shining (درخشش) است،  راسما تایید شد. ماه گذشته برای اولین‌بار خبر حضور او در این فیلم منتشر شد و که اکنون به نتیجه رسید. فرگوسن قرار است نقش شخصیت شرور و منفی رز د هت را در فیلم Doctor Sleep که اقتباسی رمان‌های ترسناک استفن کینگ است، بازی کند. او رهبری یک گروه نیمه جاودان به‌نام True Knot که قاتلان شبه شیطانی هستند، بر عهده دارد و پیروان او کودکانی با توانایی‌های تله‌پاتی هستند که تا سر حد مرگ قربانیان خود را شکنجه و از جوهره روح آن‌ها تغذیه می‌کنند.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Doctor Sleep قرار است در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده