نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

سازندگان Dying Light 2 با انتشار ویدیویی، از حمایت‌های هواداران این بازی تشکر کردند

استودیوی Techland، سازنده‌ی بازی Dying Light 2 با انتشار پیامی ویدیویی، از حمایت‌های گسترده‌ی هواداران از این بازی و تیم توسعه‌دهنده‌ی آن تشکر کرده است.

در جریان مراسم گیمزکام سال جاری (2018 Gamescom)، کمپانی Techland یک ویدیوی کوتاه را با مضمون تشکر از پیام‌ها و حمایت‌ بی‌نظیر هواداران از بازی Dying Light 2 منتشر کرد. این کمپانی چندی پیش در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 از این بازی رونمایی کرده بود. در طول ویدیوی منتشر‌شده، سازندگان بر این نکته تاکید می‌کنند که تمام زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که برای تغییر و بهتر کردن بازی Dying Light 2 انجام داده‌اند به دلیل حمایت و استقبال بسیار دل‌گرم‌کننده‌ی هواداران بوده است؛ تغییراتی که از میان آن‌ها می‌توان به وسیع‌تر کردن نقشه‌ی درون بازی اشاره کرد. همزمان با رونمایی از بازی Dying Light 2 در طول مراسم E3، پاول مارچوکا (Pawel Marchewka)، مدیر‌عامل کمپانی تک لند به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی، همواره با طرفداران خود رابطه‌ی بسیار نزدیکی داشته و به تمامی درخواست‌های آنان در رابطه با ادا‌مه‌ی توسعه‌ی این بازی توجه کرده‌ است.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Dying Light 2 مشخص نشده است، اما علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت آمازون نسبت به پیش‌خرید این بازی اقدام کنند.

در ادامه توجه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای ویدیوی تشکر مسئولین کمپانی Techlandجلب می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده