نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

گیم‌ پلی کامل نمایش بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در گیمزکام منتشر شد

جدیدترین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، گیم‌پلی گیمزکام این بازی را این بار با جزئیاتی متفاوت نشان می‌دهد.

به‌تازگی و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک ویدیو جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، جدیدترین اثر استودیو باندای نامکو، منتشر شد؛ این ویدیو، نسخه‌ی طولانی‌تر نمایش بازی در رویداد گیمزکام است و چند تغییر هم در آن نسبت به نمایش قبلی اعمال شده است؛ به نظر می‌رسد این نمایش، به احتمال زیاد نسخه‌ی نهایی بازی است و تمامی هواپیماهایی را که تاکنون برایش معرفی شده است در خود جای داده است. تغییر دوم این ویدیو نسبت به نمایش گیمزکام، پلتفرمی است که بازی رویش انجام شده و گویا این ویدیو جدید را روی یک ایکس باکس وان یا یک پی سی ضبط کرده‌اند.

ششمین بخش از کمپین داستانی بازی که Long Day نام دارد، در این ویدیو نمایش داده می‌شود. جایی که قهرمان داستان و تیمش باید حواس نیروهای دشمن را پرت کنند تا یک تیم خودی، بتواند عملیاتش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) راهی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پی سی و از طریق استیم منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده