نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

بازیگر سریال Castle Rock به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead پیوست

کسدی مک کلنسی، بازیگر سریال Castle Rock برای بازی در نقش لیدیا به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شد.

مدتی پیش اعلام شد که سامانتا مورتون به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی آلفا را که رهبر گروه ویسپرر (Whisperer) است، در فصل نهم این سریال بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش دختر این شخصیت در فصل نهم سریال مردگان متحرک تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کسدی مک کلنسی، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک) و سریال Ozark (اوزارک)، به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شده و قرار است نقش شخصیت لیدیا را در این سریال بازی کند. 

The Walking Dead

در دنیای کامیک، لیدیا نقش مهم و بسیار پر رنگی دارد و این شخصیت در واقع علاقه‌مند به کارل گرایمز بوده است که با توجه به اتفاقات فصل هشتم این سریال، احتمالا شاهد تغییراتی در خط داستانی این شخصیت در فصل نهم سریال مردگان متحرک خواهیم بود. با این حال، ممکن است شاهد دوستی این شخصیت با شخصیت ایند با بازی کیتلین نیکن، باشیم که در دنیای سریال معشوقه کارل بود. همچنین مک‌کلنسی تنها بازیگر جدیدی نیست که به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شده است. 

برت باتلر برای بازی در نقش یکی از ساکنین هیلتاپ که تامی رز نام دارد، جان فین در نقش شوهر ارل، ریس کویرو برای بازی در نقش جد که یکی از اعضای سرکش ناجی‌ها است و زاک مک‌گاون برای بازی در نقش جاستین که یکی دیگر از اعضای ناجی‌ها است که علاقه‌ای به همکاری با دیگر جوامع ندارد، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل نهم سریال The Walking Dead اضافه شده‌اند. 

پخش فصل نهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) از شبکه AMC آغاز خواهد شد و مانند فصل‌های گذشته، فصل نهم این سریال نیز در ۱۶ قسمت تولید و منتشر می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده