نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

در بازی واقعیت مجازی Creed: Rise to Glory زیر نظر راکی تمرین کنید

سیلوستر استالونه یک بار دیگر در نقش راکی به سراغ طرفداران خود می‌آید؛ این بار در قالب یک بازی واقعیت مجازی.

بازی Wii Sports در سال ۲۰۰۶ برای کنسول Wii منتشر شد و به محبوبیت بالایی رسید؛ بازی‌ای که یکی از بخش‌های آن هم به بوکس اختصاص داشت و به کمک کنترلرهای حرکتی این کنسول تجربه جالبی فراهم می‌کرد. صنعت بازی از آن زمان تا امروز تغییرات زیادی کرده و در حال حاضر واقعیت مجازی (VR) جزو بخش‌های داغ این صنعت است و تجربه بوکس از این طریق هم چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. همین موضوع باعث شده استودیو Survios به سراغ ساخت بازی بوکسی برای پلی استیشن VR و کامپیوتر برود و در این راه از محبوبیت شخصیت راکی هم کمک بگیرد.

بازی Creed: Rise to Glory چند ماه قبل معرفی شد و اکنون تریلری از آن منتشر شده که می‌توان بخش‌های مختلف بازی را در آن مشاهده کرد. همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، داستان آن در دنیای سری فیلم‌های راکی و کرید جریان دارد و بازیکن نقش آدونیس کرید را برعهده دارد که فرزند بوکسور افسانه‌ای آپولو کرید است. بخش داستانی بازی به مبارزات کرید و رسیدن او از مراحل پایین‌تر به بالاترین بخش‌های دنیای بوکس مربوط می‌شود؛ به شکلی که بازی به تدریج سخت‌تر و سخت‌تر شده و بازیکن‌ها باید قدرت و توانایی خود را در مبارزه با حریفان نشان دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

در کنار بخش اصلی، حالت آزادانه‌ای هم برای بازی طراحی شده که می‌توانید در آن به انجام حرکات دلخواه خود بدون محدودیت بپردازید. همچنین بخش تمرینی هم در بازی وجود خواهد داشت که در آن زیر نظر راکی بالبوآ برای ارتقای سطح خود تمرین می‌کنید. در مجموع بازی Creed: Rise to Glory هر چیزی را که طرفداران راکی می‌خواهند در خود جمع کرده و از شخصیت خود راکی با بازی سیلوستر استالونه گرفته تا مبارزات داغ و نفس‌گیر با بوکسورهای مختلف در آن وجود خواهد داشت. هر چند به نظر می‌رسد بازی محتویات خیلی زیادی نداشته باشد، ولی به لطف تکنولوژی Phantom Melee می‌تواند مخاطبین خود را در قالب یک اثر واقعیت مجازی به خوبی سرگرم کند؛ تکنولوژی‌ای که Survios مدتی پیش آن را معرفی کرده و ادعا می‌کند توانسته به کمک آن مشکلات بازی‌های مبارزه‌ای واقعیت مجازی را برطرف کرده و تجربه‌ای بهتر از قبل فراهم کند.

Creed: Rise to Glory در روز ۳ مهر (۲۵ سپتامبر) برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده