نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Spacelords هم اکنون به‌طور رایگان در دسترس است

بازی Spacelords ساخته‌ی استودیو MercurySteam هم‌اکنون به‌طور رایگان در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی قرار گرفت.

مدتی پیش بود که استودیوی مستقل MercurySteam اعلام کرد بازی Raiders of the Broken Planet با نام Spacelords دوباره منتشر خواهد شد. هم‌اکنون MercurySteam اعلام کرد این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی در دسترس است. 

پس از تغییر رویکرد تجاری بازی Spacelords و تبدیل شدن آن به یک بازی Free To Play، سیستم پیشرفت آن هم دچار تحولاتی بنیادین شد تا بازی برای بازیکنان حرفه‌ای و تازه‌واردها خوش‌آیندتر شود. پیش از این کسانی که بازی را تجربه می‌کردند بازخوردشان گلایه‌مندی از رهاشدگی و بی‌تفاوتی دنیای Spacelords نسبت به‌ آن‌ها بود، این بازخوردها مقدمه‌ای بود بر تغییرات بنیادینی که حالا پس از انتشار مجدد در سیستم پیشرفت بازی اسپیس‌ لوردز به‌وجود آمده است. وقتی که بازیکن برای نخستین بار پا به دنیای Spacelords می‌گذارد با ۴ خط داستانی مجزا روبرو می‌شود که با به پایان رسیدن هر کدام، بعدی قابل دسترسی می‌شود.

انریک آلوارز (Enric Alvarez) کارگردان بازی این‌گونه توضیحات خود را اعلام کرده است:

انتشار بازی Spacelords به عنوان یک بازی فری تو پلی حرکت بسیار بزرگی برای استودیوهای مستقل مثل MercurySteam است. علاوه بر این، کار کردن روی تمامی خواسته‌ها و تغییراتی که طرفداران می‌خواستند و تولید ۴ خط داستانی مجزا، نشان‌دهنده‌ی تعهدی است که ما در استودیو نسبت به Spacelords و جامعه‌ی وفادار آن داریم. البته این فقط شروع کار است، ما برنامه داریم در طی ماه‌های آینده محتوای ارزشمند بیشتری را به بازی اضافه کنیم.

 از تمام طرفداران وفاداری که در تمام طول این مسیر تاکنون ما را حمایت کردند کمال تشکر را داریم. به‌خاطر بازخوردهای ارزشمند آن‌ها بازی Spacelords هم‌اکنون بسیار بهتر از گذشته شده است.

Spacelords هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و برای کامپیوتر روی پلتفرم استیم و ویندوز 10 در دسترس است. گفتنی است علاوه بر این، چهارمین خط داستانی بازی با نام Coucil Apocalypse از امروز قابل بازی است. استودیو MercurySteam وعده داده است که به‌طور مداوم محتوا، شخصیت‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های تزئینی زیادی را در ماه‌های پیش‌ رو به بازی Spacelords اضافه کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده