// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳

تریلر جدید بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 منتشر شد [گیمزکام 2018]

جدیدترین تریلر بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 که در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 متنشر شد، مرگ کاراکتر محبوب این سری را نشان می‌دهد.

استودیو بانجی (Bungie) در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 خبر غم‌انگیزی از کاراکتر ناتان فیلیون یعنی Cayde-6 منتشر کرد. سازندگان در جریان این رویداد تریلری از بازی Destiny 2 منتشر کردند که شخصیت محبوب این سری را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

تریلر سینمایی منتشر شده که با نام Last Stand of the Gunslinger منتشر شده، Cayde-6 را نشان می‌دهد که به محیط Prison of Elders می‌رود؛ جایی پر از بیگانگان که طرفداران سری می‌دانند چه خطراتی در آن انتظار آنها را می‌کشد.

با اینکه Cayde-6 می‌داند که این آخرین مبارزه وی است اما باز با این حال دست از رفتار‌های طنزآمیز خود برنمی‌دارد. در میان صحنه‌های درگیری شاهد Scorn، فرقه تبدیل شده‌ای از Fallen هستیم که در بسته الحاقی Forsaken گنجانده شده است. اعضای فرقه یاد شده خود را ملزم به کشتن Gaurdianها می‌دانند و در ویدیو منتشر شده می‌بینیم که چطور به کاراکتر بازی Destiny 2 حمله می‌کنند. در انتهای ویدیو، بیگانگان کاراکتر اصلی بازی را با گرز به دیوار می‌کوبند و پس از آن شاهد افتادن اسلحه وی روی زمین هستیم.

در کنار تریلر منتشر شده شاهد اشتراک گذاری برخی اطلاعات دیگر از این بازی بودیم. حالت PvPvE جدیدی با نام Gambit برای بازی معرفی شده است که از تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ماه) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. گفتنی است که حالت یاد شده تنها یک روز برای دارندگان بسته الحاقی Forsaken در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و محتوای یاد شده نیز در تاریخ ۱۳ شهریور ماه (۴ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از مزایای پیش خرید این بسته دانلودی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر گیمزکام 2018 بازی Destiny را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد. 

نظرات خود را در مورد این ویدیو غم‌انگیز با زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده