نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نام دو قسمت اول فصل هشتم سریال American Horror Story اعلام شد

شبکه FX نام دو قسمت اول فصل هشتم سریال American Horror Story را اعلام کرد.

کمتر از سه هفته دیگر پخش فصل هشتم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) از شبکه FX آغاز خواهد شد. فصل هشتم این سریال American Horror Story: Apocalypse (داستان ترسناک آمریکایی: آپوکالیپس) نام دارد که در واقع کراس اوری بین دو فصل اول با نام Murder House (خانه قتل) و فصل سوم این سریال آنتولوژی با نام Coven (محفل) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از دو قسمت اول سریال American Horror Story: Apocalypse منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت SpoilerTV منتشر کرده، قسمت ابتدایی فصل هشتم این سریال The End (پایان) و قسمت دوم The Morning After (صبح روز بعد) نام دارد. 

در قسمت The End در واقع شاهد پیوند اتفاقات فصل هشتم سریال American Horror Story به اتفاقات فصل اول سریال هستیم. در پایان فصل اول سریال مشاهده کردیم که ویوین هارمون با بازی کانی بریتون، یک ضد مسیح به دنیا آورد که در واقع او بزرگ خواهد شد تا دنیا را به پایان برساند. اتفاقات فصل Apocalypse در سال ۲۰۱۹ جریان دارد و این فرصت را به مایکل، کودکی که در پایان فصل اول به‌دنیا آمد، خواهد داد تا به حد کافی بزرگ شود. به نظر می‌رسد که در قسمت ابتدایی فصل هشتم سریال American Horror Story قرار است شاهد پایان دنیا باشیم و در قسمت دوم که The Morning After نام دارد و ظاهرا به صبح روز پس از آخر الزمان اشاره می‌کند، شاهد کسانی خواهیم بود که از این اتفاقات جان سالم به در برده‌اند.

American Horror Story

رایان مورفی و برد فالچوک وظیفه نوشتن فیلمنامه و بردلی بیوکر کارگردانی قسمت The End را بر عهده داشته‌اند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت The Morning After بر عهده جیمز ونگ و کارگردانی آن بر عهده جنیفر لینچ بوده است. علاوه بر این، سارا پلسن و ایوان پیترز هرکدام کارگردانی یک قسمت از فصل هشتم سریال American Horror Story را بر عهده داشته‌اند.

سارا پلسن، اما رابرتز، جسیکا لنگ، تیسا فارمیگا، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پورتر، لی‌لی ریب، گبوری سیدیبی، فرانسیس کانروی، دنی اوهر، دیلان مک‌درموت و جوآن کالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال American Horror Story: Apocalypse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش فصل هشتم این سریال قرار است از تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال (۲۱ شهریور) آغاز شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده