نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴

در سال ۲۰۱۹ نسخه جدیدی از Assassin's Creed منتشر نخواهد شد [گیمزکام 2018]

طبق اعلام یوبی‌سافت در گیمزکام 2018، در سال ۲۰۱۹ نسخه جدیدی از سری Assassin’s Creed منتشر نمی‌شود. 

Assassin’s Creed یکی از مجموعه بازی‌های بزرگ و محبوب است که تقریبا هر سال شاهد انتشار یک نسخه جدید از آن هستیم. البته یوبیسافت یک بار پیش از انتشار نسخه Origins هم به این مجموعه برای مدت یک سال استراحت داده بود و حال در جریان گیمزکام 2018، مدیر‌عامل این شرکت اعلام کرده که پس از انتشار نسخه Oydssey، یک سال هم به این سری استراحت خواهد داد و بدین ترتیب در سال ۲۰۱۹ شاهد نسخه جدیدی از آن نخواهیم بود. 

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی سافت، اعلام کرد که اسسینز کرید دیگر یک مجموعه سالیانه نخواهد بود و دلیل اینکه نسخه Odyssey آن هم با فاصله یک سال از Origins منتشر می‌شود، این است که ساخت این بازی تقریبا همزمان با Origins شروع شده بود و صرفا در عرض یک سال ساخته نشده است. اما چون چنین شرایطی برای نسخه بعدی مجموعه صادق نیست، در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار بازی جدیدی از این سری نخواهیم بود. 

در ادامه از گیلمو سوال شد که آیا عدم انتشار نسخه جدیدی از این سری در سال ۲۰۱۹ بدین معنی است که برای مثال شاید شاهد یک نسخه فرعی یا متفاوت از آن در ۲۰۱۹ باشیم که وی گفت:

ما در سال ۲۰۱۹ قصد انتشار نسخه جدیدی از این سری را نداریم و به جای آن، می‌خواهیم محتویات جدیدی برای بازی امسال (Assassin's Creed Odyssey) منتشر کنیم. تیم سازنده بازی قصد دارد محتویات مختلفی برای این بازی ارائه کند تا طرفداران بتوانند برای طولانی‌مدت با آن سرگرم شوند. 

گیلمو در پایان هم اعلام کرد که یوبی‌سافت از اینکه تصمیم گرفته تا اسسینز کرید را به شکل سالیانه منتشر نکند و به سازندگان آن فرصت بیش‌تری برای آماده کردن بازی بدهد راضی است:

عدم عرضه سالیانه، بدین معنی است که سازندگان این سری فرصت بیش‌تری دارند تا هر آنچه را که می‌خواهند و در ذهن دارند در بازی قرار بدهند. از طرف دیگر طرفداران بازی هم از این تصمیم استقبال کردند و مطمئن هستم زمانی که Odyssey عرضه شود هم طرفداران از آن راضی خواهند بود. 

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر‌های منتشر‌شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده