// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

مایکروسافت ReCore: Definitive Edition و چند بازی دیگر را به استیم می آورد [گیمزکام 2018]

مایکروسافت برخی از بازی‌های خود از جمله بازی ReCore: Definitive Edition و بازی Super Lucky's Tale را روی پلتفرم استیم منتشر می‌کند.

دیگر همگان از نقش مهم فروشگاه استیم برای زنده ماندن صنعت بازی‌های پی‌سی به ویژه در طول ۱۰ سال گذشته اطلاع دارند و به صورت روزانه شاهد انتشار دیجیتالی بسیاری از بازی‌ها از طریق این پلتفرم محبوب توزیع دیجیتالی بازی‌ها هستیم. با این حال، به ویژه در سال‌های اخیر بسیاری از ناشرین به راه‌اندازی فروشگاه‌های انحصاری خود برای فروش بازی‌هایشان اقدام کرده‌اند و نتیجه آن نشر دیجیتالی بازی‌ها در چند پلتفرم مختلف بوده است. مایکروسافت نیز بی شک یکی از همین دست کمپانی‌ها است که به ویژه با خدمات انحصاری خود نظیر Xbox Play Anywhere شرایطی را برای تجربه مشترک بازی‌ها در پی سی (در ویندوز 10) و ایکس باکس وان فراهم کرده است.

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت اهداف جدیدی را در نظر دارد. با توجه به اخبار منتشر شده، مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که شماری از بازی‌های خود را به صورت فیزیکی و دیجیتالی از طریق استیم منتشر می‌‌کند.

در صدر فهرست، بازی ReCore: Definitive Edition، ساخته‌ی استودیوی Comcept قرار دارد که نخستین بار در شهریور سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده بود. در این فهرست همچنین نام بازی‌هایی مانند Super Lucky's Tale ،Disneyland Adventures ،Rush: A Disney - Pixar Adventure و Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection برای عرضه به صورت فیزیکی و استیم به چشم می‌خورد.

در حال حاضر، تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) وظیفه انتشار فیزیکی و دیجیتالی بازی‌های فوق را از طریق استیم بر عهده گرفته است. باید دید که آیا مایکروسافت در آینده نیز بازی‌های دیگر خود را از طریق استیم منتشر می‌کند یا خیر.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده