نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تصویر از شروع فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX منتشر شد

جی جی آبرامز با انتشار اولین تصویر از پشت صحنه فیلم Star Wars: Episode IX، از شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) از روز گذشته در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است. جی جی آبرامز که کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، به‌تازگی به شبکه‌های اجتمالی پیوسته و سرانجام شاهد فعالیت رسمی او در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام خواهیم بود. او در اولین پیغام خود، اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX را منتشر کرده است. تمرکز این تصویر روی یک دوربین فیلمبرداری است که ظاهرا در سفینه میلینیوم فالکون قرار دارد، اما با دقت بیشتر در تصویر شخصیت فین به‌همراه چوباکا قابل مشاهده هستند. همچنین به نظر می‌رسد که شخصیت ری روی صندلی کاپیتان سفینه میلینیوم فالکون نشسته است که ظاهرا فین و ری ظاهر متفاوت‌تری نسبت به دو حضور قبلی خود دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: Episode IX

آبرامز در پیام خود در مورد شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX گفت که این تلخ است که کری فیشر حضور ندارد، اما به لطف بازیگران و تیم تولید فوق‌العاده، آن‌ها آماده شروع فیلمبرداری قسمت بعدی این مجموعه هستند. در این فیلم قرار است از تصاویر استفاده نشده و ثبت شده از کری فیشر در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، استفاده شود. او همچنین از رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، به‌همراه جرج لوکاس برای خلق دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) قدردانی کرد.

طبق فهرستی که شرکت لوکاس فیلم و والت دیزنی از فهرست رسمی بازیگران قسمت نهم فیلم Star Wars منتشر کرده‌اند، دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی و ریچارد ای گرانت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode IX حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده