// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

Hitman و Ryse: Son of Rome به لیست بازی های Xbox Game Pass اضافه شدند

کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌توانند با مراجعه به لیست بازی‌های خود، بازی Hitman و بازی Ryse: Son of Rome را دانلود و تجربه کنند.

مایکروسافت به واسطه سرویس‌های خود سعی می‌کند درآمد بخش گیمینگ ایکس باکس را گسترش دهد و در این راه موفق بوده است. یکی از سرویس‌های خوب ایکس باکس وان، سرویس Xbox Game Pass است که کاربران به واسطه این سرویس می‌توانند به یک آرشیو از بازی‌های مختلف و متنوع دسترسی داشته باشند. همچنین لیست بازی‌های Xbox Game Pass به صورت ماهیانه در حال تغییر است و با اضافه شدن چند بازی جدید، چند بازی قدیمی‌تر از لیست حذف می‌شوند. کاربران می‌توانند اشتراک یک ماهه این سرویس را با قیمت ۱۰ دلار یا اشتراک یک ساله را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران سرویس Xbox Game Pass می‌توانند با مراجعه به بخش مخصوص این سرویس روی ایکس باکس وان، بازی Ryse: Son of Rome و بازی Hitman را دانلود و تجربه کنند. البته بازی‌های ذکر شده تنها بازی‌های اضافه شده به لیست بازی‌های Xbox Game Pass نیستند. علاقه‌مندان به بازی Dead Rising 2، بازی The Escapists: The Walking Dead و بازی Dandara نیز بازی مورد علاقه خود را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

همچنین اگر کینکت دارید، می‌توانید به سراغ بازی Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure را دانلود و از تجربه‌ی این بازی نهایت لذت را ببرید. بازی Ryse: Son of Rome را می‌توان مهم‌ترین بازی اضافه شده به لیست بازی‌های Xbox Game Pass دانست که از زومجی نمره ۶ را دریافت کرد. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت: 

Ryse: Son of Rome را می‌توان جزو آن دست بازی‌هایی قرار داد که یک بار تجربه آن می‌تواند لذت بخش باشد و از نظر گرافیکی شما را سیراب کند. هرچند که همان یک‌بار را نیز باید با بالاترین درجه سختی پشت سر بگذارید، وگرنه بازی هیچ‌گونه لذت و چالشی به جز گرافیک چشم نواز در بر نخواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده