// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

بازی Doom Eternal علاوه بر بخش‌های چند نفره مرسوم، یک حالت PVP جدید خواهد داشت

مارتی استراتون، از توسعه دهندگان بازی DOOM Eternal، در جریان نمایشگاه QuakeCon خاطر نشان کرد که بخش آنلاین نسخه پیشین در این بازی در دسترس خواهد بود.

کمپانی بتسدا (Bethesda) در جریان رویداد QuakeCon اطلاعاتی در مورد بخش چند نفره نسخه جدید DOOM یعنی بازی DOOM Eternal منتشر کرد.

مارتی استراتون، از نفرات استودیو اید سافتور (id Software)، در گفت و گو با پالیگان اعلام کرد که بخش آنلاین و رقابتی نسخه پیشین این سری یعنی DOOM در بازی DOOM Eternal حضور خواهد داشت. البته سازندگان در جریان این گفت و گو به جزئیات دیگر این حالت اشاره نکرده‌اند. سازندگان در صحبت‌های خود اعلام کردند:

محتوای همیشگی بیگانگان فضایی تنها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند تجربه ناب را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اما در این راستا ما قصد نداریم که زیاد در این موضوع عمیق  شویم چرا که در آن سو در حال توسعه بخش رقابتی PvP جدیدی هستیم. گفتنی است که این حالت نسخه‌ گسترش یافته از بخش‌هایی که پیش‌تر توسعه داده‌ایم نیست و کاملا یک محتوای جدید است.

وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد که حالت یاد شده توسط استودیو id Software توسعه پیدا می‌کند و این کار همانند سابق دیگر توسط استودیویی دیگر صورت نمی‌گیرد. وی در این باره گفت:

این حالت محتوایی است که ما در استودیو خودمان توسعه می‌دهیم؛ کاری که پیش‌تر برای DOOM به این صورت انجام نشد.

گفتنی است که استودیو Certain Affinty پیش‌تر مسئولیت توسعه بخش چند نفره DOOM را برعهده گرفته بود. گویا استودیو id Software برنامه‌های زیادی را برای این بازی در نظر گرفته است که شامل بخش Invasion و بسته‌های الحاقی کمپین محور می‌شود. بازی DOOM Eternal برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

 در جریان رویداد QuakeCon شاهد انتشار تریلر گیم پلی بازی DOOM Eternal بودیم که در ادامه می‌توانید نگاهی به گیم پلی دیوانه‌وار آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بخش چند نفره یاد شده و جدیدترین نسخه دوم با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده