نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال Castlevania و انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle

شبکه نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال Castlevania و انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Castlevania (کسلوانیا) و انتشار انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهری در لبه نبرد) تایید و اعلام شده است. در حاشیه انیمه اکسپو و پنل شبکه نت‌ فلیکس، در ابتدا اعلام شد که فصل دوم انیمیشن Castlevania در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) از این شبکه استریم و محبوب منتشر خواهد شد. پیش از این، این انیمیشن سریالی قرار بود در طول تابستان سال ۲۰۱۸ از نتفلیکس منتشر شود. سریال Castlevania اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب از شرکت کونامی است که بر خلاف فصل اول که تنها در ۴ قسمت تولید شده بود، فصل دوم سریال Castlevania قرار است در ۸ قسمت تولید و منتشر شود.

Godzilla: Planet of the Monsters

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت و  جیمز کالیس در نقش آلوکارد، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سریال Castlevania را بر عهده دارند. همچنین نتفلیکس تاریخ انتشار انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle در این شبکه را تایید و اعلام کرده است. قسمت دوم انیمه Godzilla (گودزیلا) قرار است در تاریخ ۱۶ جولای امسال (۲۵ تیر) از این شبکه استریم منتشر شود. این انیمه سینمایی در واقع دنباله انیمه Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره هیولاها) است که سال گذشته منتشر شد. انیمه Godzilla: Stareater (گودزیلا: ستاره‌خوار)، سومین قسمت انیمه سینمایی گودزیلا است که اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

کارگردانی سه‌گانه انیمه Godzilla بر عهده کوبون شیزونو، کارگردان مجموعه انیمه Detective Conan، به‌همراه هیرویوکی سشیتا، سازنده مجموعه انیمه‌های شوالیه‌های سیدونیا (Knights of Sidonia)، بوده و گن اوروبوچی، نویسنده انیمه Psycho-Pass (سایکو پاس) و انیمه سینمایی Psycho-Pass: The Movie (سایکو-پاس: فیلم)، کار نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است. مامورو ميانو، تاکاهیرو ساکورای، یوکی کاجی، سوگیتا توموکازو و جونیچی سوویب، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سه‌گانه انیمه Godzilla را بر عهده داشته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده