نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تصاویری جدید از رویداد Solstice of Heroes بازی Destiny 2 منتشر شد

جدیدترین تصاویر منتشر شده از رویداد Solstice of Heroes بازی Destiny 2، ماموریت‌های Redux این رویداد را نمایش می‌دهد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بانجی و کمپانی اکتیویژن، سازنده و ناشر بازی Destiny 2، پس از معرفی رویداد Solstice of Heroes با انتشار یک تریلر، یک سری تصویر جدید از رویداد مذکور به هواداران نشان دادند. طبق گفته‌ی سازندگان، در این رویداد کاربران با انجام دادن یک سری ماموریت می‌توانند زره خود را به Scorched و Rekindled و Resplendent که هر کدام به ترتیب در سطح ۲۴۰ و ۳۴۰ و ۴۰۰ قرار دارند، ارتقاء دهند.

در تصاویر منتشر شده، مواردی همچون ماموریت‌های Redux که با انجام دادن‌شان می‌توانید زره خود را ارتقاء دهید، مجسمه‌هایی که در این رویداد وجود دارند و به بازیکنان ماموریت‌ می‌دهند و کلی موارد دیگر به نمایش در آمده‌اند. همچنین کاراکتر ایکورا که قرار است در این رویداد بازیکنان را راهنمایی کند نیز نمایش داده شده است.

رویداد Solstice of Heroes از فردا ۱۰ مرداد شروع می‌شود و تا تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) ادامه خواهد داشت.

پیش از این هم یک تریلر از بسته‌ی الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 منتشر شده بود؛ این بسته‌ی الحقاقی در کنار اضافه کردن مواردی همچون زره، سلاح و وسایل نقلیه، از لحاظ داستانی هم محتویات زیادی برای عرضه دارد. بسته‌ی الحاقی Forsaken در تاریخ ۱۳ شهریور و به قیمت ۴۰ دلار در دسترس دارندگان پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

در ادامه تصاویر منتشر شده از رویداد Solstice of Heroes را تماشا می‌کنیم:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده