// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

بازی استراتژی The Battle for Middle-Earth با موتور آنریل 4 به دست طرفداران بازسازی می‌شود

طرفداران بازی استراتژی ارباب حلقه‌ها، نسخه بازسازی The Battle for Middle-Earth را در موتور‌ Unreal Engine 4 توسعه می‌دهند.

آیا بازی استراتژی ارباب حلقه ها یا همان The Lord of the Rings، ساخته کمپانی EA، را به یاد دارید. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که برخی از طرفداران و سازندگان ماد در حال بازسازی بازی Battle for Middle Earth در موتور‌ Unreal Engine 4 هستند و قصد دارند یک بازی کامل را توسعه دهند.

پروژه جدید با نام The Battle for Middle-Earth: Reforged معرفی شده و همانطور که می‌بینید از نام اصلی بازی نیز در آن استفاده شده است. به گفته سازندگان، تمامی کد‌های این بازی به طور کامل از نو نوشته شده است و این موضوع می‌تواند تجربه متفاوتی از بازی اصلی را برای کاربران فراهم کند. سازندگان همچنین اعلام کردند که قصد دارند ویژگی‌های جدیدی همچون سیستم تخریب عوامل محیطی و پشتیبانی از رزولوشن 4K را نیز به این بازی اضافه کنند. بازی مذکور تنها شامل بخش چند نفره می‌شود که به گفته سازندگان بخش کمپین آن شاید در آینده به بازی اضافه شود. نسخه قابل بازی این پروژه برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند سازندگان را نگران کند مربوط به این می‌شود که دارندگان حق امتیاز بازی Lords of the Rings اجازه انتشار این پروژه را ندهند؛ از آنجا که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) میلیون‌ها دلار خرج توسعه سری بازی‌های ارباب حلقه‌ها کرده است. سازندگان پروژه جدید در این باره گفتند:

بله، ما تا حدودی نگران هستیم و همچنین انتظار می‌رود که برادران وارنر با این بازی برخورد کند. البته شما به پروژه‌های غیر تجاری‌ای که بر پایه بازی Total War ،Skyrim یا دیگر آثار ساخته شده است، نیز نگاهی بیندازید. موضوعی که ما را از دیگر آثار متمایز می‌کند مربوط به این می‌شود که ما بازی را در موتور Unreal Engine 4، یک برنامه بازی‌سازی غیرتجاری، توسعه داده‌ایم و همه می‌توانند این بازی را به طور رایگان تجربه کنند.

حتی اگر کمپانی وارنر از پروژه ما شکایت کند ما با آنها وارد مذاکره می‌شویم تا بتوانیم راه حلی را پیدا کنیم یا شاید همین موضوع باعث شود که خود سازندگان این بازی را در دست توسعه قرار دهند؛ از آنجا که خیلی‌ از طرفداران انتظار آن را می‌کشند.

برای اطلاع بیشتر از این پروژه می‌توانید به صفحه رسمی آن در ModDB مراجعه کنید یا اینکه در ادامه نگاهی به تریلر معرفی آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازسازی شدن بازی استراتژی ارباب حلقه‌ها با زومجی در میان بگذارید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده