نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

تاریخ انتشار بازی This is the Police 2 اعلام شد

طبق اعلام سازندگان، بازی This is the Police 2 قرار است اواسط مرداد برای کامپیوتر منتشر شود.

بازی This is the Police که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، یک اثر مدیریتی با داستان بسیار غنی بود که استقبال خیلی خوبی را از جانب منتقدین و گیمر‌ها در پی داشت. در این بازی گیمر در نقش یک افسر پلیسِ در آستانه بازنشستگی قرار می‌گرفت که وظیفه داشت در روز‌های پایانی فعالیتش آرامش را در شهر حفظ کند. البته در کنار مسائل کاری، این شخصیت یک سری مشکلات در زندگی شخصی خودش هم داشت که باید با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شد. 

چندی پیش استودیو ویپی، سازنده بازی، نسخه دوم این اثر را با نام This is the Police 2 معرفی کرد که قرار است توسط کمپانی THQ Nordic منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این بازی هم مشخص شده است و بر این اساس، در تاریخ ۱۱ مرداد شاهد انتشار نسخه پی‌سی بازی خواهیم بود که به‌طور دقیق‌تر، روی سه سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود. This is the Police 2 همچنین قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم منتشر شود که هنوز تاریخ انتشار دقیق این نسخه‌ها مشخص نشده و ناشر بازی، فقط اعلام کرده که پاییز امسال نسخه کنسولی را منتشر خواهد کرد. 

در بازی This is the Police 2 قرار است با لیلی رید، فرمانده پلیس جدید شهر شارپ‌وود همراه باشیم که هدفش حفظ امنیت شهر است. علاوه بر این و پس از انتقاد‌هایی که به یکنواختی گیم‌پلی نسخه اول بازی شده بود، سازندگان در This is the Police 2 یک سری مکانیزم‌های نوبتی به سبک بازی‌هایی چون XCOM هم اضافه کرده‌اند تا تنوع گیم‌پلی بازی بیش از پیش باشد. 

در صورتی که شانس تجربه نسخه اول بازی This is the Police 2 را نداشتید، الان بهترین فرصت است تا پیش از انتشار نسخه دوم به سراغ آن بروید. برای آشنایی بیش‌تر با این اثر، می‌توانید بررسی بازی This is the Police را در زومجی بخوانید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده